اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پرورشی آموزش و پرورش قم:

دانش‌آموزان خادم افتخاری حرم حضرت معصومه می‌شوند

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره‌ کل آموزش و پرورش استان قم گفت: دانش‌آموزان قمی به عنوان خادم و رابط افتخاری حرم حضرت معصومه(س) در راستای تعامل بیشتر با حرم انتخاب می‌شوند.

دانش‌آموزان خادم افتخاری حرم حضرت معصومه می‌شوند
ناصر حمزه‌ای امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به برنامه‌های دهه کرامت اداره ‌کل آموزش و پرورش اظهار کرد: ادارات آموزش و پرورش استان با توجه به اهمیت شناخت هر چه بهتر و ایجاد عشق و علاقه بیشتر بین دانش‌آموزان و حضرت معصومه(س) برنامه‌های متنوعی را تدارک دیده است.
وی خاطرنشان کرد: مدارس استان در ایام دهه کرامت به آذین‌بندی و نصب پرچم در مدارس اقدام کرده و مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی با موضوع بزرگداشت دهه کرامت را برگزار می‌کنند.
معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم از برگزاری جشن تکلیف دختران و پسران در ایام دهه کرامت خبر داد و افزود: سومین روز دهه کرامت جشن تکلیف دختران دانش‌آموز با حضور یک‌هزار و 259 نفر و جشن تکلیف پسران دانش‌آموز با حضور یک‌هزار و 284 نفر در 16 مهر ماه برگزار می‌شود.
وی از انتخاب خادم افتخاری آستانه از بین دانش‌آموزان خبر داد و بیان کرد: مدارس از دانش‌آموزان علاقمند فعالیت در زمینه خادم افتخاری حرم حضرت معصومه(س) ثبت‌نام کرده و پس از جمع‌بندی نهایی لیست خادمان به اداره‌کل آموزش و پرورش ارسال می‌شود.
حمزه‌ای با اشاره به دیگر برنامه‌های دهه کرامت اداره‌کل آموزش و پرورش گفت: با هماهنگی‌هایی که با موزه حرم حضرت معصومه(س) صورت گرفته دانش‌آموزان در ایام دهه کرامت به طور رایگان از موزه بازدید می‌کنند.
وی برگزاری همایش اسوه عصمت و طهارت، پیاده‌روی دانش‌آموزان به سوی حرم حضرت معصومه(س) و بازدید از نمایشگاه کریمه واقع در صحن جوادالائمه(ع) حرم حضرت معصومه(س) را از دیگر برنامه‌های دهه کرامت اداره آموزش و پرورش عنوان کرد.
انتهای پیام،/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول