اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سومین روز از دهه کرامت؛

جشن دختران آفتاب در قزوین برگزار شد

خبرگزاری فارس: جشن دختران آفتاب به مناسبت دهه کرامت با حضور خادمان حرم امام رضا (ع) در حسینیه امامزاده اسماعیل (ع) قزوین برگزار شد.

جشن دختران آفتاب در قزوین برگزار شد
مشاور امور بانوان اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین پیش از ظهر امروز در حاشیه مراسم جشن دختران آفتاب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین بیان کرد: با توجه به اینکه از روز ولادت حضرت معصومه (س) تا ولادت امام رضا (ع) دهه کرامت نامیده شده و روز ولادت حضرت معصومه (س) نیز روز دختر نام نهاده شده است، مراسم جشن دختران آفتاب با حضور دانش‌آموزان دختر مدارس راهنمایی برگزار شده است.
حمیده قدس ادامه داد: این مراسم در راستای تبیین شخصیت حضرت معصومه (س) برای دختران برگزار شده است تا با شاخصه‌های شخصیتی این بانوی بزرگوار بیشتر آشنا شوند و ایشان را به عنوان الگوی خود قرار دهند.
وی اضافه کرد: مهم‌ترین وظیفه دختران امروز این است که با وظایفی که یک دختر و زن مسلمان بر عهده دارد، آشنا شوند تا بتوانند به خوبی این وظایف را عمل کنند و مسیر پیشرفت و سعادت را طی کنند.
مشاور امور بانوان اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به اقدامات این اداره کل در راستای آشنایی هرچه بیشتر دختران با وظایف یک فرد مسلمان افزود: آموزش و پرورش کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی را برای معلمان و دانش‌آموزان برگزار می‌کند تا این قشر با حقوق، تکالیف و وظایف خود آشنا شده و نقش خود را هر چه بهتر در جامعه ایفا کنند.
وی با اشاره به اثرات برگزاری مراسم‌هایی نظیر جشن دختران آفتاب تأکید کرد: برگزاری چنین برنامه‌هایی تأثیرات مثبت و خوبی را در دانش‌آموزان دختر داشته است و با توجه به اینکه چهارمین سال است که این مراسم برگزار می‌شود ما شاهد رشد روزافزون دختران محجبه هستیم که امیدواریم این رشد روزافزون را همچنان شاهد باشیم.
بیان خاطره توسط خادمان حرم امام رضا (ع) و مداحی از جمله بخش‌های جشن دختران آفتاب بود.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول