اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد گلستان اعلام کرد:

تلاش استکبار برای یک جنگ تمام عیار فرهنگی

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: امروز استکبار یک جنگ تمام عیار در عرصه فرهنگ کشور دارد که هم در مقام نظر و نیز در مقام عمل هجمه ای کاملا آشکار است.

تلاش استکبار برای یک جنگ تمام عیار فرهنگی
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان،‌ غلامرضا منتظری صبح امروز در جمع دستگاه‎های اجرایی استان با بیان اینکه فرهنگ یک جامعه، اساس تحول است، اظهار داشت: در حوزه جنگ نرم بحث موادمخدر در اولویت جبهه استکبار قرار دارد و آنها معتقدند برای اینکه جامعه ما را به تخریب بکشند باید روی فرهنگ ما سرمایه‎گذاری کنند و این امر در دستور کار آنها قرار دارد.
وی به آغاز جنگ نرم فرهنگی جبهه استکباری با نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود: پس از جنگ‎های صلیبی در قرن یازدهم و دوازدهم جنگ فرهنگی ادامه پیدا کرد و امروز آنها به این نتیجه رسیدند که شیوه‎های نظامی کارکرد خودش را از دست داده و باید راه دیگری در پیش بگیرند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان خاطرنشان کرد: حتی پسر شاه ملعون در مصاحبه‎اش اعلام کرده بود اگر مبارزه ما با انقلاب اسلامی ایران 100 کیلومتر باشد 95 کیلومتر نیاز به مقابله فرهنگی دارد که به راحتی نمی‎توان به آن نفوذ کرد.
منتظری با بیان اینکه همیشه دشمن در لباس بیگانه ظاهر نمی‎شود بر این نکته تاکید کرد و افزود: برخی مواقع دشمن در جلوه خودی ورود پیدا می‎کند تا مرزهای حقیقی آرمان و ارزش‎های ما را سست و متزلزل نماید و گاهی اوقات با عناوین چه اشکالی دارد مسائل را مطرح می کند که بنده اصلا به این مباحث اعتقادی ندارم چرا که باید در هر شرایطی به آرمان‎ها و ارزش‎های مان پایبند باشیم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان تصریح کرد: به لطف خدا و به برکت خون شهدا، این انقلاب مسیر خودش را پیدا کرده و ادامه می‎یابد اما نباید آرام و قرار داشته باشیم چرا که جهاد جدیدی آغاز شده است و به تعبیر مقام معظم رهبری جنگ تمام شده اما دفاع همچنان باقی است.
وی با بیان اینکه مدیریت کلان پروژه‎های فرهنگی به استانداری‎ها واگذار شده است، اظهار داشت: در گذشته اجرای هر طرح فرهنگی باید مسیر متعددی را می‎پیمود که با مصوبه مجلس این رویکرد تغییر یافته است.
منتظری وحدت و آرامش را مهمترین عامل در جامعه دانست و خاطرنشان کرد: همچنانکه معظم‎له به عنوان یک چهره هوشمند و با بصیرت مسائلی را در جامعه می بینند و برای حفظ آرامش کشور از گفتن برخی موارد خودداری می‎کنند ما نیز باید منطقی و عادلانه با مسائل برخورد کنیم تا آرامش کشور دچار آسیب نشود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول