اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس:

مستندسازان بی‌بی‌سی گردانندگان اصلی جنگ نرم بودند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی گفت: جاسوسان مستندساز شبکه‌های بی‌بی‌سی گردانندگان و مدیران اصلی جنگ نرم و تبلیغاتی دشمن بودند که فعالیت‌های گسترده‌ای را علیه نظام انجام می‌دادند.

مستندسازان بی‌بی‌سی گردانندگان اصلی جنگ نرم بودند
حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا سلیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: بی‌بی‌سی وابسته به دولت انگلیس و با هدف جاسوسی فعالیت می‌کند.
وی افزود: سازمان‌های جاسوسی انگلیس زیر پوشش‌های شبکه‌های مختلف از جمله بحث خبرنگاری، اعزام گروه‌های علمی، مبادله کارشناس و حتی در قالب  شرکت پیمانکاری به کشورهای دیگر جاسوس اعزام می‌کنند که این جاسوسان به دنبال ایجاد یک حلقه رسانه‌ای در دنیا برای بهره‌برداری‌های خاص هستند.
نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این مستندسازان انگلیسی دستورات خاصی که توسط مرکز به آنها ارائه می‌شد، دنبال می‌کردند و به دنبال ایجاد یک فضای خاص برای بهره‌برداری سیاسی برای بی‌بی‌سی بودند و همزمان چند اقدام علیه نظام انجام می‌دادند.
وی گفت: این جاسوسان حرفه‌ای که در قالب خبرنگار در ایران فعالیت می‌کردند، اقدامات سازماندهی شده‌ای را علیه نظام ما انجام دادند و به دنبال آن بودند که با انتشار اخبار کذب و غیر واقعی و مستندسازی، اخبار دروغ  برای رادیو بی‌بی سی دست و پا کنند.
سلیمی با اشاره به دستگیری این مستندسازان بیان داشت: به لطف خدا این شبکه‌های پیچ در پیچ و تو در تو که در جریانات فتنه نقش‌آفرینی فراوانی انجام دادند و با دروغ‌های کوچک و بزرگ خودشان و رنگ و لعاب صداقت زدن به این دروغ‌ها در پی آشوب و فتنه در کشور بودند توسط سربازان گمنام امام زمان‌(عج) دستگیر شدند.
وی با بیان اینکه دستگیری این افراد عصبانیت انگلیسی‌‌ها را در پی داشته است، خاطر نشان کرد: علت عصبانیت انگلیسی‌ها این است که با دستگیری این مستندسازان عقبه فکری آنها برای تمام دنیا شناخته شده و اقدام غیر انسانی و جاسوسی آنها برای سایر کشورها برملا شده است.
نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس ادامه داد: با دستگیری این شبکه جاسوسی بلافاصله انگلیسی‌ها یک فضای رسانه‌ای سنگین علیه نظام ما ایجاد کردند که با این حرکت اقدام اصلی خود را تحت شعاع قرار دهند و تخلف خود را بپوشانند.
سلیمی با تاکید بر ضرورت برخورد جدی با این افراد گفت: اینها جاسوس هستند و حکم جاسوس در مورد آنها باید توسط قوه قضاییه انجام شود.
وی بیان کرد: این افراد در جنگ نرم و تبلیغاتی دشمن جزو فرماندهان جنگ تبلیغاتی دشمن علیه نظام سیاه نمایی کرده و دروغ‌های بزرگی را به افکار عمومی تحویل دادند.
نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس اظهار داشت: قوه قضاییه باید متناسب با جرم مستندسازان برخورد قاطع انجام دهد تا افرادی که به دنبال جاسوسی برای این شبکه هستند بدانند در یک فضای امن به سر نمی‌برند و در مقابل وطن‌فروشی که کردند به اشد مجازات می‌رسند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول