اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت پشتیبانی پارک علم و فناوری خراسان خبر داد:

رتبه برتر پارک فناوری خراسان جنوبی در نمایشگاه علموعمل

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت پشتیبانی پارک علم و فناوری خراسان جنوبی گفت: طرح‌های ارائه شده پارک استان در دومین نمایشگاه علم تا عمل که در تهران برگزار شد رتبه برتر کشور را کسب کرده است.

رتبه برتر پارک فناوری خراسان جنوبی در نمایشگاه علموعمل
مجید زنگویی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند با بیان اینکه خراسان جنوبی برای نخستین بار در این نمایشگاه شرکت کرده است، اظهار داشت: خراسان جنوبی توانست در مجموع استان‌های کشور استان برتر شناخته شود و به عنوان استان نمونه در این نمایشگاه برگزیده و معرفی شد.
وی ادامه داد: طرح‌های ارائه شده مخترعان استان در این نمایشگاه مورد استقبال شرکت‌های مختلف قرار گرفت و اکثر این طرح‌ها به مرحله قرارداد تجاری رسید.
سرپرست معاونت پشتیبانی پارک علم و فناوری خراسان جنوبی افزود: یکی از طرح‌هایی که مورد استقبال زیاد شرکت‌کنندگان قرار گرفت بالابر ویلچر بود که از سوی حمید لطفی مخترع استان ما ارائه شده بود که سازمان اتوبوس‌رانی و تاکسیرانی تهران قرارداد تولید این کار را امضا کردند.
زنگویی اظهار داشت: همچنین طرح برانکارد تاشو نیز مورد استقبال هلال‌احمر و وزارت دفاع قرار گرفت که به مرحله قرارداد رسیده است.
وی از حضور 22 طرح از سوی مخترعان استان در این نمایشگاه خبر داد و تصریح کرد: یکی دیگر از طرح‌هایی که در این نمایشگاه با استقبال مواجه شد طرح ظروف یک‌بار مصرف با استفاده از کاه بوده است که با استقبال مواجه شد.
سرپرست معاونت پشتیبانی پارک علم و فناوری خراسان جنوبی ادامه داد: طرح بالابر ویلچر پیش از این به شهرداری بیرجند عرضه شد که هیچ استقبالی صورت نگرفت.
زنگویی افزود: همچنین طرح توربین‌های بادی نیز مورد استقبال اکثر شهرداری‌های کشور قرار گفت و شهردار سربیشه نیز برای ایجاد برق پارک‌ها با استفاده از این توربین‌ها نیز از این طرح استقبال کرده است.
وی اظهار داشت: شرکت در این نمایشگاه برکات خوبی برای مخترعان استان داشته است و پارک نیز کلیه هزینه‌های شرکت در این نمایشگاه را پرداخت کرده است.
سرپرست معاونت پشتیبانی پارک علم و فناوری خراسان جنوبی یکی از مشکلات این مجموعه را عدم اختصاص ردیف اعتباری ویژه در سال 90 عنوان کرد و گفت: تاکنون حمایت‌هایی از سوی استانداری از این مجموعه صورت گرفته است.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول