اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نوشهر:

دانشکده گردشگری در نوشهر راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار نوشهر از امضای تفاهمنامه راه‌اندازی دانشکده میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نوشهر با دانشگاه مازندران خبر داد.

دانشکده گردشگری در نوشهر راه‌اندازی می‌شود
محمدعلی قمی اویلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نوشهر بیان داشت: پس از پیگیری‌های فراوان زمینه اجرایی شدن یکی از مصوبات سفر سوم رئیس جمهور در شهرستان نوشهر که راه‌اندازی دانشکده گردشگری نوشهر بود، فراهم شد.
وی با اشاره به پیگیری‌های مسئولان به ویژه نماینده مردم نوشهر و چالوس و مساعدت رئیس دانشگاه مازندران بیان داشت: تفاهمنامه مسئولان شهرستان و دانشگاه مازندران برای تاسیس این دانشکده امضا شد و طی این تفاهمنامه مسئولان شهرستان متعهد به در اختیار قراردادن ساختمان اداری به دانشگاه مازندران شدند و فردی نیز برای پیگیری کار معرفی شد.
قمی ادامه داد: بدین ترتیب این دانشکده از سال آینده در سه گروه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در دفترچه آزمون سراسری قرار داده خواهد شد و پذیرش دانشجو خواهد داشت.
این مسئول از راه‌اندازی این دانشکده به عنوان کمک‌کننده در توسعه گردشگری در غرب استان یاد کرد و متذکر شد: با راه‌اندازی این دانشکده و با توجه به گردشگری بودن غرب استان و انجام کارهای تحقیقاتی و پژوهشی و ارائه راهکارهای علمی جذب توریسم در بخش‌های مختلف شاهد توسعه این صنعت در قطب گردشگری کشور خواهیم بود.
فرماندار نوشهر درباره احداث فضای آموزشی این دانشکده نیز اذعان داشت: در شهرستان نوشهر به دنبال ایجاد پردیس دانشگاهی هستیم تا با گردآوری تمام واحدهای دانشگاهی تمرکز فضاهای علمی را به وجود بیاوریم و این امر منوط به تهیه زمین مناسب است.
انتهای پیام/ن20                                                      
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول