اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس امور ایثارگران صدا و سیما:

رشادت‏های ایثارگران هرگز فراموش نمی‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس امور ایثارگران سازمان صدا و سیما گفت: جان‏فشانی‏ها و رشادت‏های ایثارگران انقلاب اسلامی تحت هیچ شرایطی فراموش نخواهد شد.

رشادت‏های ایثارگران هرگز فراموش نمی‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز سمنان، به مناسبت هفته دفاع مقدس در مراسمی با حضور امام جمعه شهمیرزاد، خلخالی معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان، شریفی‏فر مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان، نجاتی رئیس امور ایثارگران سازمان صدا و سیما و . . . از ایثارگران و خانواده معظم شهدای صدا و سیمای مرکز سمنان تجلیل شد.
در این مراسم، حجت‏الاسلام سیدداوود احمدپناه امام جمعه شهمیرزاد با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: ایثارگران باید بدانند که حفظ امتیاز ایثارگری کار آسانی نیست چرا که حفظ سرمایه نسبت به به دست آوردن آن همیشه مشکل‏تر است.
وی افزود: خداوند همیشه به شما ایثارگران پاداش می‏دهد و مشتری جان و مال شماست.
در ادامه، رمضان‏علی شریفی‏فر مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان بیان داشت: امروز راه دشوار ما در عرصه دفاع، مقابله با جنگ نرم بوده و دشواری‏های این دفاع که ادامه همان دفاع مقدس است، به مراتب بیشتر و سخت‏تر خواهد بود.
وی خطاب به ایثارگران هشت سال دفاع مقدس گفت: اگر می‏خواهیم مسیر ما مسیر الهی باشد، باید بر اساس اندیشه قرآنی و الهی به مجاهدان، فضیلت و برتری دهیم.
شریفی‏فر افزود: انقلاب اسلامی به برکت امام، خون شهدا و ایثار ایثارگران پرچمش برافراشته شد و با دست رهبر معظم انقلاب به امام زمان (عج) تقدیم خواهد شد.
نجاتی، رئیس امور ایثارگران صدا و سیما نیز ضمن پاسداشت دلاورمردی‏های ایثارگران صدا و سیما در هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: جان‏فشانی‏ها و رشادت‏های ایثارگران تحت هیچ شرایطی فراموش نخواهد شد و در تاریخ به یاد خواهد ماند.
وی شیوه دفاع امروز با گذشته را متفاوت دانست و گفت: امروز بحث جنگ نرم نیاز به ایثار ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس دارد تا در این عرصه قدم بگذارند و از ارزش‏های انقلاب اسلامی دفاع کنند.
لازم به ذکر است؛ در پایان این مراسم از ایثارگران صدا و سیما با اهدای هدایایی تجلیل شد.
 انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول