اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری مجمع امور ایثارگران محقق میشود؛

حل بخشی از مشکلات مجمع امور ایثارگران همدان

خبرگزاری فارس: استاندار همدان گفت: با برگزاری مجمع امور ایثارگران و آغاز فعالیت‌ این مجمع بخشی از مشکلات ایثارگران حل می‌شود.

حل بخشی از مشکلات مجمع امور ایثارگران همدان
به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، نخستین نشست شورای مشورتی ایثارگران نهاوند با حضور استاندار در محل فرمانداری نهاوند برگزار شد.
استاندار همدان در این جلسه موفقیت‌ها، سربلندی‌ها، عزت و اقتدار ایران اسلامی را مرهون جانفشانی و ایثارگری خون پاک شهدا دانست و افزود: خانواده شهدا و ایثارگران مایه مباهات و عزت ایران اسلامی هستند.
کرم‌رضا پیریایی به تلاش دستگاه‌های دولتی برای خدمات رسانی مطلوب و مناسب و درخور شأن ایثارگران استان اشاره کرد و افزود: با انتخاب مجمع امور ایثارگران و آغاز فعالیت‌ این مجمع بخشی از مشکلات ایثارگران حل می‌شود.
وی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را از خواسته‌های به حق مقام معظم رهبری، مسئولان فرهنگی نظام و خانواده محترم شاهد و ایثارگر دانست و بیان کرد: در استان همدان کار گروهی با همین نام و با هدف بررسی راهکارهای مناسب اشاعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سطح استانداری‌ها و فرمانداری‌ها در حال انجام است.
استاندار همدان فرزندان شاهد و ایثارگران را آینده‌سازان و دلسوزان انقلاب و نظام اسلامی خواند و بر اجرای مصوبات دولت و مجلس در مورد خانواده شاهد و ایثارگر تأکید کرد.
وی معاون توسعه منابع انسانی استاندار را مأمور و موظف کرد تا نسبت به چگونگی اجرای قانون تخصیص 20 درصد از اعتبارات فرهنگی دستگاه‌های اجرایی استان برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، به استاندار گزارش دقیق و کاملی را ارائه کنند.
پیریایی با اشاره به ذکر خاطراتی از شهید طالبیان توسط مقام معظم رهبری بر شناخت افکار، اندیشه، وصایا و سفارشات این شهید عزیز به نسل جوان تأکید فراوان کرد.
وی خواستار تقویت مجمع امور ایثارگران در استان و شهرستان‌ها شد و افزود: هر کاری برای ایثارگران و خانواده شهدا انجام دهیم باز هم کم کاری کرده‌ایم.
استاندار همدان همچنین خواستار ارائه راهکارهای مناسبی برای چگونگی نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ویژه در سطح استان همدان شد و اضافه کرد: بهره گیری از نظرات خانواده، والدین، فرزندان، همسران شاهد و ایثارگر مناسب‌ترین و بهترین راه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.
فرماندار نهاوند نیز در این نشست از برگزاری نشست‌های گوناگون با فرزندان شاهد و ایثارگر در نهاوند خبر داد و گفت: در این جلسات از نظرات مثبت و اثرگذار فرزندان شاهد و ایثارگر استفاده بهینه شده است.
اسماعیل زارعی‌کوشا از فرزندان ایثارگر و شاهد به دلیل توجه عمیق به مفاهیم قرآنی، دینی، معنوی و اجتماعی به عنوان الگوهای مناسب برای دیگر جوانان یاد کرد و گفت: فرزندان شاهد و ایثارگر تاکنون توانسته‌اند موجبات امید دلسوزان نظام و یأس دشمنان نظام با درس خواندن و طی کردن پله‌های ترقی و تکامل و یاری رسانیدن به مدیران در همه زمینه‌ها را فراهم کنند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: شهرستان نهاوند 2 هزار و 500 جانباز، 850 شهید سرافراز و 92 آزاده قهرمان را در دوران هشت سال دفاع مقدس تقدیم انقلاب و نظام اسلامی کرده است.
در این نشست تعدادی از حاضران به نمایندگی از قشر ایثارگر و شاهد به بیان دیدگاه و ارائه نظرات خود در رابطه با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت پرداختند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول