اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج پس از تساوی با نیروی زمینی؛

چمنیان: تساوی با نیروی زمینی حاصل کم شدن حاشیه‌ها بود

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم شهرداری یاسوج پس از تساوی با نیروی زمینی در هفته دوم لیگ آزادگان با ببان این‌که این تساوی در خانه نیروی زمینی دست‌کمی از برد نداشت، گفت: تساوی با نیروی زمینی حاصل کم شدن حاشیه‌ها بود.

چمنیان: تساوی با نیروی زمینی حاصل کم شدن حاشیه‌ها بود
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عباس چمنیان عصر پنج‌شنبه و پس از نتیجه تساوی 2 بر 2 با تیم نیروی زمینی تهران با بیان این‌که بازی سختی را با نتیجه غیر دلخواه نیروی زمینی پشت سر گذاشتیم، اظهار کرد: در این بازی دو بازیکن ما از زمین بازی اخراج شدند ولی با این حال بچه‌های ما مردانه جنگیدند تا توانستیم یک امتیاز این بازی را که دست‌کمی از برد نداشت کسب کنیم.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج با بیان این‌که تقریبا ترکیب ثابت تیم را شناخته‌ایم، ابراز کرد: در این بازی از همه بازیکنان خود راضی بودم چرا که آن‌چه را می‌خواستیم در زمین اجرا کردند.
چمنیان با اشاره به این‌که این بازی پیش زمینه خوبی برای موفقیت در بازی‌های آینده این تیم بود، عنوان کرد: حاشیه‌های این تیم با تغییرات چند روز قبل در بدنه باشگاه در حال کم شدن بوده و اگر بچه‌ها از نظر مالی کمی شارژ شوند قول می‌دهیم هر هفته بهتر از قبل عمل کنیم.
چمنیان با انتقاد از داور این دیدار بیان کرد: سعی ما بر این است که قواعد لیگ آزادگان و دستورالعمل‌ها را رعایت کنیم ولی در مورد گلی که تیم ما در دقایق آخر وارد دروازه حریف کرد و مردود شناخته شد شک و تردید داریم.
وی به سابقه تیم نیروی زمینی در فوتبال کشور و همچنین وضعیت کنونی آن اشاره کرد و گفت: این تیم از سالیان دور در فوتبال ایران تیمی شناخته شده بوده و بهترین توصیف از نیروی زمینی این است که تیمی ریشه‌دار و با اصالت در فوتبال ایران است.
چمنیان با قدردانی از مردم صبور یاسوج به دلیل همه ناملایمتی‌های اخیر نسبت به این تیم تصریح کرد: مردم و جوانان فوتبال‌دوست استان کهگیلویه و بویراحمد بدانند که این تیم شایستگی سربلندی و افتخار در فوتبال ایران را داشته به شرط این که همه با هم یک‌صدا با اتحاد و همدلی و پرهیز از حاشیه‌ها به فکر وارد کردن و تزریق روح پیروزی و پیشرفت در تیم باشیم.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول