اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سر‌پرست‌ سازمان صنعت‌، معدن و تجارت استان کرمانشاه خبر داد:

سرمایه 2 هزار و 400 میلیاردی صنعت در کرمانشاه

خبرگزاری فارس: سر‌پرست سازمان صنعت‌، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت‌: سر‌مایه‌گذاری صنعتی در استان در دولت نهم و دهم‌ 300 میلیارد تومان بوده که هم‌اکنون به 2هزار و 400 میلیارد تومان افزایش یافته یعنی 8 برابر شده است.

سرمایه 2 هزار و 400 میلیاردی صنعت در کرمانشاه
به گزارش خبر‌گزاری فارس از کرمانشاه، محسن رستمی در مراسم معارفه‌اش که با حضور جمعی از مسئو‌لان استان و نمایند‌گان مجلس استان در سالن کنفرانس‌ سازمان صنایع و معادن استان کرمانشاه بر‌گزار شد، با اشاره به عملکرد سازمان صنایع و معادن استان کرمانشاه در دولت نهم و دهم درباره صدور مجوز متقا‌ضیان سر‌مایه‌گذاری، گفت‌: سر‌مایه‌گذاری در طول 6 ماه نخست امسال رشد 50 برابری داشته است.
وی اظهار داشت: سر‌مایه‌گذاری به بهره‌برداری رسیده در استان در این مدت 134 درصد است‌.

*افزایش 8 برابری سر‌مایه‌گذاری صنعتی در کرمانشاه
رستمی تصریح کرد: سر‌مایه‌گذاری صنعتی در استان در دولت نهم و دهم‌ 300 میلیارد تومان بوده که هم‌اکنون به 2هزار و 400 میلیارد تومان افزایش یافته یعنی 8 برابر شده است.
سر‌پرست سازمان صنعت‌، معدن و تجارت استان کرمانشاه با بیان طر‌ح‌های صنعتی‌ اضافه کرد‌: طر‌ح‌های صنعتی با اعتبار بیش از 6‌هزار میلیارد ریال در استان در حال اجراست و با بهره‌برداری این طر‌ح‌ها استان در موقعیت بسیار مناسبی قرار می‌گیرد.
 
*5 برابر شدن صادرات
وی با اشاره به صادرات استان در دولت نهم و دهم، گفت‌: صادرات کرمانشاه 400 میلیون دلار در سال بود که هم‌اکنون‌ به حدود 2 میلیون دلار افزایش یافته یعنی 5 برابر شده است.
رستمی،‌افزود‌: صادرات صنعتی کا‌لا‌های تولیدی در سال جاری 150 میلیون دلار است.
 
*90 سال تولید‌، تجارت و صنعت
سر‌پرست سازمان صنعت‌، معدن و تجارت استان کرمانشاه خاطرنشان کرد‌: طبق فر‌مایشات‌ مقام معظم رهبری سال 90 سال جهاد اقتصادی بوده و این نامگذاری برای‌ مقابله با تحریم‌ها و نیات دشمن صورت گرفته است.
رستمی، اظهار کرد: جهاد اقتصادی برای استقرار صنعت بوده و امسال به بیانی سال تولید‌، تجارت و صنعت است.

*صنعت موتور متحرک صادرات
سر‌پرست سازمان صنعت‌، معدن و تجارت استان کرمانشاه،‌خاطر نشان کرد‌: صنعت موتور متحرک صادرات بوده و تجارت موتور متحرک تولید است یعنی صنعت‌ باید باشد تا صادراتی صورت گیرد و همچنین تولید پیش زمینه تجارت است‌.

*بیکاری به حداقل رسیده است
رستمی، در پایان با اشاره به اهداف سازمان صنعت‌، معدن و تجارت استان گفت: ایجاد بازار‌های جدید، شرکت در نمایشگاه‌های بین‌المللی‌، هدفمندکردن یارانه‌ها‌، تنظیم بازار و به حداقل رساندن بیکاری استان از جمله اهداف این سازمان است.
انتهای پیام؛/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول