اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر انجمن همگن شن و ماسه خانه صنعت و معدن اصفهان:

مشکل واحدهای تولیدی در تأمین مواد اولیه است

خبرگزاری فارس: دبیر انجمن تخصصی همگن شن و ماسه خانه صنعت و معدن استان اصفهان گفت: تأمین مواد اولیه از عمده‌ترین مشکلات اعضای این انجمن است.

مشکل واحدهای تولیدی در تأمین مواد اولیه است
مهدی مداحیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: افزایش هزینه‌های تولید و حمایت نشدن از سوی دولت پس از اجرا شدن قانون هدفمند کردن یارانه‌ها، فشار زیادی بر صنعتگران وارد کرده است.
وی ادامه داد: پس از اجرایی شدن این قانون شاهد افزایش هزینه‌ها در واحد‌های تولیدی هستیم.
دبیر انجمن تخصصی همگن شن و ماسه خانه صنعت و معدن استان اصفهان اضافه کرد: عمده‌ترین مشکل این انجمن در خصوص تأمین مواد اولیه اعضاست.
وی تصریح کرد: بررسی نرخ فروش و مشکلات اداری نیز از دیگر مشکلاتی است که واحدهای تولیدی شن و ماسه با آن روبه‌رو هستند.
وی از تعداد اعضای انجمن تخصصی همگن شن و ماسه خانه صنعت و معدن استان اصفهان سخن گفت و ادامه داد: تعداد اعضای این انجمن تولیدی تعداد 54 کارخانه شن و ماسه است.
مداحیان با اشاره به اقدامات انجام شده درباره واحدهای تولیدی شن و ماسه تصریح کرد: از جمله اقدامات انجام شده انجمن برای واحدهای تولیدی، بالا بردن کیفیت محصولات، پیگیری و حل مشکلات و موانع تولید، ایجاد کمک‌های فنی در جهت ارتقا سطح ماشین‌آلات تولید است.
دبیر انجمن تخصصی همگن شن و ماسه خانه صنعت و معدن استان اصفهان با اشاره به فعالیت سال گذشته این انجمن اظهار داشت: جمع‌آوری نظرات اعضا، پیگیری جابه‌جایی معادن شن و ماسه منطقه شرق اصفهان، برگزاری جلسات بررسی مشکلات واحدهای تولیدی، پیگیری نرخ فروش تولیدات اعضا و توزیع مواد اولیه بین تعدادی از اعضا از جمله اقدامات سال گذشته این انجمن است.
وی گفت: انجمن تخصصی همگن شن و ماسه، خواهان مطالبه و ارتقا خدمات‌رسانی و افزایش بهره‌وری ادارات و سازمان‌های دولتی وابسته از جمله کاهش نرخ بیمه سازمان‌های تأمین اجتماعی، کاهش مالیات تولید و پیگیری مشارکت بیشتر بخش خصوصی در تصمیم‌گیری‌های اداری است.
مداحیان از بخش دولتی انتقاد کرد و بیان داشت: ارتباط خوبی از سوی انجمن شن و ماسه با بخش دولتی و خصوصی برقرار شده اما این ارتباط یک‌‌طرفه بوده و تا این زمان همکاری خاصی از سوی بخش دولتی با این انجمن صورت نگرفته است.
 انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول