اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زنجان:

قرآن به مسیح و یهود آبرو داد

خبرگزاری فارس: امام جمعه زنجان گفت: مسیحیت و یهودیت آبروی خود را از قرآن دارند.

قرآن به مسیح و یهود آبرو داد
 به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله محمد تقی واعظی بعد از ظهر امروز در دیدار رئیس قوه قضائیه با روحانیون استان زنجان با اشاره به شخصیت والای امام خمینی (ره) و تاثیر امام راحل در گسترش مذهب شیعه اظهار کرد: امام خمینی (ره) تشیع را زنده کرد.
وی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) از برکات حرم حضرت معصومه (س) است، افزود: امام خمینی (ره) دست شیعه را زمانی گرفت که از سوی مخالفان شیعه در فشار بود.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه در آن زمان دشمنان هر کاری که دلشان می‌خواست با شیعه می‌کردند، افزود: امام شیعه را از زیر پای دشمنان اسلام بیرون آورد و در بلندترین نقطه کره زمین نشاند.
وی با بیان اینکه دوست و دشمن به اقتدار امام خمینی (ره) اعتراف کرده‌اند، خاطر نشان کرد: امام تاریخ گذشته خود را تحت تاثیر قرار داده است.
آیت‌الله واعظی با بیان اینکه امام خمینی علم و عصمت را یک جا داشت، یادآور شد: دشمنان چون نمی‌توانستند حقیقت را قبول کنند علم و عصمت امام را انکار کرده و کار امام را یک خطای عقلانی دانستند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان به علامه طباطبایی و خدمات ارزنده این عالم بزرگوار نیز اشاره کرد و گفت: علامه طباطبایی حوزه و دین را که در خطر بود نجات داده است.
وی با بیان اینکه حوزه علمیه از شبهات ارامنه پر شده بود، تصریح کرد: آیت‌الله طباطبایی همه مشکلات را از پیش رو برداشت.
آیت‌الله واعظی با بیان اینکه شیشه عمر نظام و دفاع از کشور به دست قوه قضائیه است، خاطر نشان کرد: سروسامان دادن به زندگی مردم از ضروریات است و باید همه حال خود را از قوه قضائیه بپرسند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان  خاطر نشان کرد: قوه قضائیه شیشه عمر نظام و ایران اسلامی در دستان این قوه است. انتهای پیام؛/ح20   
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول