اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان جنوبی:

مصوبات سفرهای استانی که اجرا نشده شفاف بیان شود

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه برخی از مصوبات سفرهای استانی هنوز اجرایی نشده است، گفت: مسئولان باید مصوباتی که اجرایی نشده را بگویند.

مصوبات سفرهای استانی که اجرا نشده شفاف بیان شود
 به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، قهرمان رشید صبح امروز در جلسه شورای اداری خراسان جنوبی با اشاره به سفر قریب‌الوقوع هیئت دولت و ریاست جمهور به استان اظهار داشت: پیش از این بنا بود نخستین سفر از دور چهارم سفرهای هیئت دولت به استان ما باشد که با توجه به موضوعاتی ما خواستار تاخیر در این سفر شدیم تا آمادگی بیشتری در این زمینه پیدا کنیم.
وی تصریح کرد: ما جلساتی برای آمادگی این سفر در تهران داشتیم که در قالب این جلسات مصوبات اجرا نشده سه سفر استانی هیئت دولت به استان بررسی شد چرا که مصوبات مهمی از سفرهای قبلی هنوز روی زمین مانده است.
استاندار خراسان جنوبی افزود: از جمله پروژه‌های اجرا نشده پروژه ایجاد راه‌آهن و فولاد در استان بود که ما در این جلسات پیشنهاداتی برای تعویض این پروژه‌ها داشتیم و اصلاحاتی را برای برخی از مصوبات پیشنهاد دادیم تا به مرحله اجرایی برسد و در دور چهارم مورد توجه قرار گیرد.
رشید از اجرایی شدن بخشی از این مصوبات در استان خبر داد و افزود: اگر با نگاه انصافانه نگاه کنیم متوجه می‌شویم که اجرای این مصوبات سفرهای استانی تغییر و تحولات بزرگی را در استان ایجاد کرده است و استان ما از سال 84 تاکنون تغییرات زیادی پیدا کرده است.
وی از تشکیل کارگروه اشتغال برای حل مشکلات اشتغال استان در تهران خبر داد و گفت: ما مشکلات اشتغال استان را همراه با پیشنهاداتی جمع‌بندی کردیم و در این جلسه ارائه دادیم و نتایج خوبی را در برداشته است.
استاندار خراسان جنوبی به برخی از این پیشنهادات اشاره کرد و افزود: ترمیم منابع بانکی استان، ایجاد مشوق‌های ویژه برای سرمایه‌گذاران منطقه، کم کردن سودهای بانکی و ایجاد خط‌های اعتباری ویژه برای استان از جمله این پیشنهادات بوده است.
رشید مهم‌ترین رویکرد سفر چهارم هیئت دولت به استان را بررسی مصوبات اجرا نشده سفرهای قبلی اعلام کرد و اظهار داشت: همچنین حل مشکل اشتغال استان نیز مورد توجه است.
وی دیدار عمومی با مردم، سفر وزرا به شهرستان‌ها، دیدار با ایثارگران و جمعی از منتخبان و رسیدگی به نامه‌های مردمی را از دیگر برنامه‌های سفر هیئت دولت به استان نام برد و افزود: باید آمادگی کامل در استان برای این سفر به وجود آید.
 
*سفر هیئت دولت به استان هنوز قطعی نیست
استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه هنوز زمان دقیق سفر هیئت دولت به استان مشخص نیست و ما از یک هفته پیش آماده سفر بودیم، یادآور شد: آمادگی دستگاه‌های اجرایی برای این سفر باید به حد خوبی برسد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول