اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی

سردار وحیدی در اردبیل:

سفرهای استانی تعامل دولت و نیروهای مسلح را در کلیه سطوح تقویت کرد

خبرگزاری فارس: وزیر دفاع گفت: سفرهای استانی علاوه بر آثار و برکات فراوانی که در بخش‌های مختلف داشته، در بخش دفاع نیز موجب تعامل هر چه بیشتر دولت با کلیه سطوح و رده‌های نیروهای مسلح شده است.

سفرهای استانی تعامل دولت و نیروهای مسلح را در کلیه سطوح تقویت کرد
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از اداره کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع، سردار احمد وحیدی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح که در اولین سفر از دور چهارم سفرهای استانی به همراه هیئت دولت به استان اردبیل سفر کرده است، در جمع فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی استان اردبیل طی سخنانی اظهار داشت: وزارت دفاع به عنوان تنظیم‌کننده روابط دولت و بخش دفاع، در سفرهای استانی از نزدیک با طرح‌ها، برنامه‌ها، مسائل و مشکلات نیروهای مسلح و کارکنان شاغل و بازنشسته سپاه، ارتش و ناجا آشنا گردید و این موجب شد روند خدمات خود را به این قشر ایثار‌گر و خدوم از نظر کمی و کیفی به نحو چشمگیری افزایش دهد.

وزیر دفاع گفت: توجه و اهتمام ویژه به امور معیشتی، رفاهی، درمانی و حقوقی شاغلین و بازنشستگی نیروهای مسلح از دستاوردهای سفرهای استانی است که انشاء‌الله در دوره چهارم تکمیل خواهد شد.

سردار وحیدی، بازدید از دور‌افتاده‌ترین نقاط مرزی و دیدار با مردم و مرزبانان را از ویژگی‌های سفرهای استانی ذکر کرد و افزود: در این بازدیدها همواره شاهد حضور حماسی، آمادگی و تلاش و مجاهدت نیروهای مسلح در دفاع از حریم میهن اسلامی بوده‌‌ایم.

وزیر دفاع، بازدید از کارخانجات و شهرک‌های صنعتی، مراکز علمی و پژوهشی، پارک‌های علم و فناوری‌ و آشنایی نزدیک با توانمندی‌های آنان را از دیگر فواید سفرهای استانی برشمرد و تأکید کرد: این امر موجب تقویت و گسترش تعامل و همکاری صنایع دفاعی با این مراکز شده است.

سردار وحیدی همچنین دیدار با خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و رزمندگان را از بخش‌های ماندگار سفرهای استانی توصیف کرد و گفت: دستاورد این دیدار‌ها گرفتن روحیه مضاعف برای کار، تلاش و خدمت بیشتر بود که امیدواریم بتوانیم تا پایان عمر خادم ملت ایران، خانواده شهدا و در خدمت اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهدای عظیم‌الشأن باشیم.

وزیر دفاع با اشاره به بازدیدهای خود از شهرک‌ها و کارخانجات مهم صنعتی کشاورزی  استان اردبیل تصریح کرد: استان اردبیل دارای استعدادها و ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل فراوانی است که با ترکیب نیروی انسانی مؤمن و با انگیزه آینده درخشانی را برای این استان نوید می‌دهد.

در ابتدای این جلسه فرماندهان نظامی و انتظامی گزارش جامعه‌ای از وضعیت حوزه کاری خود به استحضار وزیر دفاع رساندند.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول