اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کار کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

تصویب 109 طرح در کارگروه اشتغال کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: مدیرکل کار و امور اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد از تصویب 109طرح در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری این استان خبر داد و گفت: این طرح‌ها با اعتبار بیش از 4 میلیارد تومان مصوب شده است.

تصویب 109 طرح در کارگروه اشتغال کهگیلویه و بویراحمد
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، مسعود باستانی صبح امروز در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری این استان اظهار داشت: 109 طرح با اعتبار 4 میلیارد و 150میلیون تومان و اشتغالزایی 210 نفر در بخش کشاورزی و خدمات در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان مصوب شد.
مدیرکل کار و امور اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای طرح بنگاه‌های اقتصادی زودبازده در این استان 17هزار و 980 طرح با اعتبار 914 میلیارد تومان و اشتغالزایی 42هزار و 483 نفر از سوی دستگاه‌های اجرایی به دبیرخانه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان معرفی شده است که بعد از پالایش از این تعداد، 12هزار و 146طرح آن با اعتبار 431 میلیارد تومان در این کارگروه به تصویب رسید.
باستانی افزود: از مجموع طرح‌های مصوب شده، 10 هزار و 666 طرح با اشتغالزایی 20 هزار و 160 نفر و اعتبار  353 میلیارد تومان در بانک‌ها، قرارداد آنها منعقد شده که از این تعداد تاکنون 10 هزار و 187طرح با اشتغالزایی 17هزار و 196نفر به بهره‌برداری رسیده است.
وی، طرح کلی بنگاه‌های اقتصادی زودبازده را حرکتی موثر و سازنده در ایجاد تولید، اشتغال و رونق سرمایه دانست و به مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل تاکید کرد: طرح‌هایی به بانک‌ها معرفی کنند که به‌روز و بر اساس نیاز و شرایط منطقه و همچنین از توجیه فنی و اقتصادی خوبی برخوردار باشند.
مدیرکل کار و امور اجتماعی این استان از بانک‌های عامل خواست تا در تامین اعتبار برای این طرح‌ها در مرکز از طریق سرپرستی خود تلاش مستمر و جدی داشته باشند.
باستانی همچنین گفت: 26 میلیارد تومان برای مشاغل خانگی به استان ابلاغ شده است و تاکنون 14هزار نفر برای مشاغل خانگی ثبت‌نام کرده‌اند و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جاری این تعداد به 20 هزار نفر هم برسند.
به گفته وی، برای تامین منابع اعتباری مشاغل خانگی 62 میلیارد تومان به مرکز درخواست شده بود که در مرحله اول 26 میلیارد تومان آن ابلاغ شد.
انتهای پیام،/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول