اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برگزاری همایش بانوی ایثار و کرامت در اسدآباد

خبرگزاری فارس: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، آغاز دهه کرامت و روز ملی دختران همایش بانوی ایثار و کرامت در اسدآباد با حضور مسئولان و زنان این شهرستان برگزار شد.

برگزاری همایش بانوی ایثار و کرامت در اسدآباد
به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، معاون آموزشی دانشگاه بوعلی سینا چهارشنبه شب‌ در این مراسم دفاع مقدس را طلایی‌ترین بخش تاریخ ایران اسلامی خواند و افزود: زنان و مادران ایثارگر در هشت سال دفاع مقدس همگام با مردان جانانه و فداکارانه جنگیدند و از میهن اسلامی دفاع کردند.
علی باقر طاهرنیا با اشاره به آیاتی از قرآن کریم افزود: قرآن کریم غنی‌ترین منبع معرفتی است که در آن داستان‌های با مضمون ماموریت‌گرا وجود دارد.
وی با اشاره به اینکه بخشی از داستان‌های قرآنی را زنان مدیریت می‌کنند، اضافه کرد: در قرآن نام زنان صالحه‌ای آمده است که نقش آنان در تاریخ اسلام مثال‌زدنی است.
مدیر‌کل امور بانوان و خانواده استانداری همدان نیز با بیان اینکه نقش زنان در طول هشت سال جنگ تحمیلی با هدف الگوسازی برای جوانان باید تحلیل شود، اظهار کرد: زنان مسلمان ایران نه تنها در آن ایام بحرانی در جنگ تحمیلی مانع مردان به جبهه نشدند بلکه همیشه حامی و پشتیبان آنها به طوری که امروز هم با پرستاری و رسیدگی به جانبازان و ایثارگران بر ثابت قدم بودن خود در این راه مانند گذشته صحه می‌گذارند.
پروانه رضا‌قلی‌زاده با اشاره به اینکه نقش زنان در دوران دفاع مقدس به خوبی بازگو نشده است، تصریح کرد: امروز جامعه ایرانی نیاز دارد تا با مقاومت‌ و ایستادگی زنان در دوران دفاع مقدس آشنا شود.
وی با تبریک ولادت با سعادت حضرت معصومه(س) و روز ملی دختران گفت: مروری بر زندگی پربرکت و شخصیت برجسته حضرت فاطمه معصومه (س) نشان‌دهنده منزلت دختران از منظر اسلام ناب محمدی است که می‌طلبد دختران جوان امروز با الگوگیری از این شخصیت بزرگ موجب سربلندی در زندگی شوند.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول