اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی رودبار خبر داد:

ویزیت رایگان 260 روستایی خورگام

خبرگزاری فارس: مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی رودبار از ویزیت رایگان 260 نفر از روستاییان بخش خورگام این شهرستان خبر داد.

ویزیت رایگان 260 روستایی خورگام
به گزارش خبرنگار فارس از رودبار، کاظم ارجمندی شامگاه چهارشنبه در جمع مدیران این شهرستان اظهار کرد: توجه و تامین سلامت روستاییان به ویژه مردم مناطق محروم یکی از مهم‌ترین اهداف بسیج جامعه پزشکی است.
وی ادامه داد: شهرستان رودبار به دلیل وسعت عظیم جغرافیایی خود، از محرومیت‌های بسیاری رنج می‌برد.
مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی رودبار، عدم دسترسی و فاصله طولانی روستاهای محروم را مهم‌ترین مشکل روستاییان عنوان کرد و گفت: فاصله طولانی روستاهای محروم تا بیمارستان‌های شهرستان سبب شده تا خدمات مطلوبی به روستاییان انجام نگیرد.
وی برگزاری اردوهای ویزیت رایگان بسیج جامعه پزشکی و روستا‌گردی دوره‌ای پزشکان را از اقدام‌های انجام گرفته برای برطرف کردن این محرویت‌ها و بهره‌مندی روستاییان از خدمات بهداشت و درمان عنوان کرد.
ارجمندی، سلامت روستاییان به عنوان زیرساخت توسعه پایدار و توجه به فعالیت‌های فرهنگی برای ارتقای سلامت جامعه را امری ضروری دانست.
وی به اجرای دومین دوره اردوی بسیج جامعه پزشکی در رودبار اشاره کرد و گفت: در این اردو 260 نفر از روستاییان بخش خورگام رودبار ویزیت رایگان شدند.
رئیس شبکه بهداشت و درمان رودبار، عرضه دارو به این بیماران را به ارزش 600 هزار تومان عنوان کرد و اجرای تست قند خون، معاینه بیماران توسط پزشکان متخصص و عمومی و معرفی به بیمارستان‌های شهرستان را از اقدام‌های انجام شده در این اردو برشمرد. 
به گفته وی، در این اردو متخصص جراح عمومی، داخلی، اطفال، زنان، داندانپزشک، سه نفر پزشک عمومی، دو نفر ماما و دو نفر پرستار شرکت داشتند. 
ارجمندی از برگزاری سومین اردوی بسیج جامعه پزشکی در عمارلوی رودبار خبر داد و خاطرنشان کرد: این اردو همزمان با هفته بسیج در یکی از روستاهای محروم بخش عمارلو برگزار می‌شود. 
وی افزود: برای ارائه مطلوب در زمینه پزشکی به مناطق محروم، اردوی بسیج جامعه پزشکی در روستاهای این مناطق برگزار می‌شود. 
این مسئول با اشاره به اهداف برگزاری اردوی بسیج جامعه پزشکی در مناطق محروم عنوان کرد: برای ارائه مطلوب در زمینه پزشکی به مناطق محروم، اردوی بسیج جامعه پزشکی در روستاهای این مناطق برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول