اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون استاندار خراسان رضوی؛

پنجمین کارگروه زنان استانداری خراسان رضوی برگزار شد

خبرگزاری فارس: پنجمین جلسه کارگروه زنان و خانواده با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان رضوی برگزار شد.

پنجمین کارگروه زنان استانداری خراسان رضوی برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، محمد غفاری در این جلسه با اشاره به طرح ساماندهی و پیشگیری از ازدواج غیرقانونی دختران ایرانی با اتباع خارجی اظهار داشت: در این طرح سه رویکرد «اطلاع رسانی در خصوص تبعات این ازدواج‌ها»، «محدودیت برای وقوع ازدواج‌های جدید» و «حمایت از زنانی که پس از ازدواج با مشکلاتی از قبیل رها شدن توسط همسر مواجهند» مد نظر قرار گرفته است.
معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان رضوی هدف‌گذاری صحیح و تهیه طرح بر اساس شیوه‌ای منطقی و مدون را از ویژگی‌های مثبت طرح یاد شده دانست.
وی با تاکید بر اهمیت نهادهایی همچون صدا و سیما و دادگستری استان و نقش آنان در فرهنگ‌سازی خواستار حضور فعال و مشارکت دستگاه‌های یاد شده در طرح ساماندهی و پیشگیری از ازدواج غیرقانونی دختران ایرانی با اتباع خارجی شد.
غفاری تصویب نهایی طرح مذکور را پس از رفع نواقص آن به جلسه آینده کارگروه موکول کرد و از اعضای جلسه خواست تا ضمن تبیین زمان‌بندی مشخص برای اجرای طرح، ستادی ویژه در سطح استان و شهرستان‌ها برای پیگیری اجرای آن تعیین کنند.
جودکی نماینده سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی نیز با ارائه توضیحاتی، به تبیین طرح توسعه مراکز مشاوره دینی پرداخت و تربیت مشاوران دینی و دینی کردن مشاوره‌ها را از اهداف اجرای این طرح عنوان کرد.
وی افزود: در حال حاضر ساختار مدیریتی طرح، زمان بندی دقیق اجرای آن، میزان اعتبارات مورد نیاز و وظایف 15 دستگاه طی برگزاری 17 جلسه کارشناسی مشخص شده است.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول