اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ورامین:

شبهه‌افکنی درباره چادر خیانت است

خبرگزاری فارس: امام جمعه ورامین با انتقاد شدید از طرح اخیر برخی موارد در مورد چادر در کشور گفت: شبهه‌افکنی در مورد چادر خیانت است.

شبهه‌افکنی درباره چادر خیانت است
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، آیت‌الله سیدمرتضی محمودی گلپایگانی پس از توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای با تاکید بر اهمیت ذکر و یاد خدا گفت: اگر انسان خدا را فراموش کند خود را فراموش کرده است و گمان می‌کند مانند حیوان است که باید مدتی بخورد و بیاشامد و شهوت رانی کند و عاقبت هیچ و پوچ شود، درصورتی که این‌گونه نیست حتی حیوانات هم بر اساس برخی روایات حشر دارند.
امام جمعه ورامین با اشاره به لیالی قدر افزود: در شب قدر تکلیف یک سال انسان رقم می‌خورد، در این شب ابواب الهی به سوی بندگان باز است، سعی کنید در این شب معظم با خواندن ادعیه و استغفار و طلب رحمت و مغفرت به خداوند نزدیک‌تر شود.
نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین در ادامه ضربت شمشیر بر سر مبارک حضرت علی (ع) را به ضربتی مهلک بر اسلام ناب محمدی (ص) تشبیه کرد و اظهار داشت: حضرت علی (ع) در طول عمر پر برکت خود بیشترین خدمت را به اسلام کردند اما جز پروردگار و رسول معظم و اولیای الهی قدر آن حضرت را نشناختند تا جائی که تا مدت‌ها قبر مقدس امیرالمومنین(ع) مخفی بود.
وی در ادامه نخستین وصیت امر را تقوای الهی خواند و عنوان کرد: در طلب دنیا نباشید، حضرت در شدت درد و ناراحتی به تقوا سفارش می‌کنند، اگر تقوا در انسان ریشه بدواند آثار و برکاتش در زندگی دیده می‌شود، تمام جنایات بشر محصول بی تقوایی است. این بی‌تقوایی است که موجب تفرقه می‌شود، تقوا اتحاد می‌آورد.
نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین افزود: دنیای شرک و نفاق دست در دست هم بوده و علیه مسلمانان اتحاد دارند، اما بین مسلمانان تفرقه وجود دارد و این جای تاسف دارد.
آیت‌الله محمودی سپس با اشاره اهمیت وحدت خاطر نشان کرد: اختلاف نظر همیشه هست اما می‌توان نشست و با تبادل نظر احسن نظرات را انتخاب کرد.
امام جمعه ورامین در پایان با انتقاد نسبت به توهین به رنگ چادر در برخی جراید تصریح کرد: بعضی از کارها انسان را متحیر می‌کند، این همه مشکلات در کشور وجود دارد حال برخی از افراد به رنگ چادر شبهه وارد می‌آورند، این شبهه افکنی خیانت است، آب در آسیای دشمن نریزید، بغض و عداوت دنیای استکبار نسبت به اسلام و ایران از قدیم بوده است به دشمن کمک نکنید.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول