اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست کمیته امداد درمیان:

زنگ عاطفه‌ها در 185 مدرسه درمیان نواخته شد

خبرگزاری فارس: سرپرست کمیته امداد درمیان گفت: زنگ عاطفه‌ها در 185 آموزشگاه شهرستان درمیان به صورت همزمان نواخته شد.

زنگ عاطفه‌ها در 185 مدرسه درمیان نواخته شد
به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان، مهدی خزاعی صبح امروز در مراسم نواخته شدن زنگ عاطفه‌ها در آموزشگاه عفاف شهر اسدیه اظهار داشت: سال گذشته دانش‌آموزان شهرستان مبلغ 500 هزار تومان در جشن عاطفه‌ها به هم شاگردی‌های محروم خود کمک کردند.
سرپرست کمیته امداد درمیان از مشارکت 85 درصدی مردم مرزنشین درمیان در جشن عاطفه‌های سال گذشته خبر داد و افزود: در سال گذشته مردم نوع‌دوست شهرستان بیش از 5 میلیون و 500 هزار تومان در جشن عاطفه‌ها به دانش‌آموزان محروم شهرستان کمک کردند.
وی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود میزان مشارکت مردم در این جشن در سال جاری به 95 درصد برسد، تأکید کرد: برگزاری جشن عاطفه‌ها نماد دستگیری از مستضعفان و محرومان جامعه است.
خزاعی اضافه کرد: این جشن همه ساله با همکاری کمیته امداد همزمان در نخستین روزهای بهار تعلیم و تربیت به منظور ترویج فرهنگ دستگیری از مستضعفان، تهیدستان و کمک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت در شهرستان مرزی درمیان برگزار می‌شود.
وی از مشارکت 80 درصدی دانش‌آموزان درمیانی در جشن عاطفه‌ها خبر داد و افزود: امسال جشن عاطفه‌ها با محوریت مدارس و با هدف کار، ایجاد رغبت و تشویق بیش از پیش دانش‌آموزان در این امر خداپسندانه برگزار می‌شود.
سرپرست کمیته امداد درمیان ادامه داد: امسال 18 پایگاه ثابت و سیار وظیفه جمع‌آوری هدایای نقدی و غیر نقدی شهروندان مرزنشین را در شهرها و روستاهای درمیان برعهده دارند.
فرماندار درمیان نیز در این مراسم گفت: جشن عاطفه‌ها یک حرکت خداپسندانه است که هر ساله موقع بازگشایی مدارس و به منظور ترویج فرهنگ نوع‌دوستی و محبت در جامعه به یاری سه نهاد کمیته امداد، آموزش و پرورش و صدا و سیما برگزار می‌شود.
رجبعلی براتی جشن عاطفه‌ها را یک جشن ملی و برگرفته از عاطفه، مهر و درک کردن افراد بی‌بضاعت عنوان کرد و ابراز داشت: یک فرد مسلمان با بهره‌گیری از روحیات معنوی، شادی‌های خود را با هم‌نوعان و دانش‌آموزان نیازمند تقسیم می‌کند.
فرماندار درمیان ضمن تأکید بر تلاش مسئولان کمیته امداد شهرستان بر خودکفایی خانواده‌های تحت حمایت این نهاد، اضافه کرد: حمایت از دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند که سرمایه‌های این مملکت هستند از وظایف و افتخارات این نهاد بوده که به‌ ثمر نشستن و شکوفایی استعداد این دانش‌آموزان یکی از بهترین کارهای کمیته امداد است.
وی حمایت از دانش‌آموزان نیازمند در دوران مختلف تحصیل و زندگی را یک کار ارزشی و ریشه‌ای دانست و یادآور شد: تقویت و حمایت از روند رو به‌ رشد مددجویان به ‌ویژه در زمینه‌های علم و تحصیل در برنامه کاری این نهاد است.
فرماندار درمیان انجام تفریحات سالم را برای شکل‌گیری شخصیت و کسب استقلال شخصی و شخصیتی را ضروری خواند و خاطرنشان کرد: دوست‌یابی و رشد ابعاد مختلف معنوی این افراد و نیز تمسک جستن به اهل بیت عصمت و طهارت از جمله فواید این گونه طرح‌ها است.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول