اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی:

مراودات برخی کاندیداهای مجلس عوام‌فریبی است

خبرگزاری فارس: عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: نحوه مراودات اجتماعی - تبلیغی برخی از کاندیداهای احتمالی مجلس نهم شورای اسلامی نوعی عوام‌فریبی است.

مراودات برخی کاندیداهای مجلس عوام‌فریبی است
نصرت‌الله حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: کاندیداهای مجلس نهم شورای اسلامی باید تلاش کنند با وعده دروغین انتظارات مردم را بیش از حد بالا نبرند.
وی ادامه داد: انتظارات رشد یابنده مردم در صورتی که به آنها پاسخ داده نشود، سبب نارضایتی مردم و در نهایت کم شدن مشارکت سیاسی آنان می‌شود.
این فعال سیاسی اضافه کرد: کاندیداهای مجلس نهم شورای اسلامی باید ابتدا ظرفیت‌های استانی را شناسایی کرده و برای به فعلیت درآوردن این پتانسیل‌ها با ابزارهای لازم و کافی تلاش کنند.
حیدری تصریح کرد: برای تحقق این مهم باید با نخبگان استان در بخش‌های مختلف ارتباط برقرار کرده و از این ظرفیت مهم نهایت استفاده را ببرند.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی و دبیر حزب موتلفه استان ایلام گفت: تحقق این مهم سبب بهبود تعامل مردم و حاکمیت می‌شود.
وی ادامه داد: مجلس در نظام مقدس جمهوری اسلامی دارای جایگاه ویژه و رفیعی است و نمایندگان می‌توانند در صورتی که طرحی با قابلیت اجرایی داشته باشند در مجلس شورای اسلامی از طریق قانون‌گذاری و تصویب لوایح و بودجه سنواتی، مطالبات مردم را محقق کنند.
این فعال سیاسی اضافه کرد: بهره‌گیری از شیوه‌های کهنه گذشته مانند حضور در فاتحه‌خوانی‌ها، ارسال پیامک، دیدار با سران قبایل و ... نمی‌تواند در فضای کنونی راهگشای توسعه استان باشد.
حیدری تصریح کرد: به نظر بنده این نوع نحوه مراودات با مردم از سوی برخی از کاندیداهای احتمالی مجلس نهم شورای اسلامی نوعی عوام‌فریبی محسوب می‌شود.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول