اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی قزوین خبر داد:

احداث ورزشگاه ویژه آتش‌نشانان در قزوین

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی قزوین از احداث ورزشگاه ویژه آتش‌نشانان در قزوین خبر داد.

احداث ورزشگاه ویژه آتش‌نشانان در قزوین
سید علی شفیعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین بیان کرد: یکی از اقداماتی که پیش‌رو داریم، احداث یک ورزشگاه ویژه آتش‌نشانان است که با همکاری شهرداری قزوین و ستاد مدیریت بحران استان صورت می‌گیرد.
وی ادامه داد: زمین برای احداث این ورزشگاه تحویل سازمان شده است که یک‌هزار و 500 مترمربع است و در حال انتخاب پیمانکار هستیم.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی قزوین اضافه کرد: این ورزشگاه چند منظوره بوده و اعتبار اولیه برای احداث این ورزشگاه 7 میلیارد و 900 میلیون ریال است و مقرر است که در احداث این ورزشگاه، استانداری مساعدت کند.
وی با اشاره به فعالیت نیروهای آتش‌نشانی قزوین در رشته‌های مختلف ورزشی توضیح داد: در 12 رشته ورزشی سازمان آتش‌نشانی به صورت حرفه‌ای در سطح کشور و بین‌المللی فعالیت دارد که از جمله افتخارات ورزشی ما در سال 89 کسب رتبه قهرمانی جهان در رشته سنگنوردی در المپیاد ورزشی جهانی بود که در کره جنوبی برگزار شد.
شفیعی با اشاره به اینکه قزوین استان معین تهران است، اظهار کرد: با توجه به اینکه استان قزوین به عنوان استان معین تهران تعیین شده است از این‌رو در زمانی که نیاز باشد ما باید منطقه غرب تهران که شامل پنج منطقه شهرداری می‌شود را امدادرسانی کنیم که در این راستا ارتباط طرفین به شکل فزاینده‌ای زیاد شده است.
وی تصریح کرد: با توجه به این موضوع ما مانور مشترکی در قزوین در تیر ماه سال جاری با شرکت 50 نفر از نیروهای واکنش سریع آتش‌نشانی تهران برگزار کردیم که این مانور به مدت سه روز به طول انجامید و اماکن پرخطر قزوین مانند شهرک‌های صنعتی، انبار شرکت نفت، بازار و غیره مورد بررسی قرار گرفت.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی قزوین خاطرنشان کرد: ان‌شاالله در نیمه دوم سال جاری نیز مانور مشترکی در تهران با حضور نیروهای قزوین برگزار می‌شود.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول