اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای دانش آموزان اصفهانی؛

زنگ عاطفه‌ها در مدارس اصفهان نواخته شد

خبرگزاری فارس: زنگ جشن عاطفه‌ها در مدارس موجود در سطح اصفهان نواخته شد و این جشن هر ساله برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند برگزار می‌شود.

زنگ عاطفه‌ها در مدارس اصفهان نواخته شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، پیش‌ازظهر امروز دانش‌آموزان اصفهانی با حضور خود در جشن عاطفه‌ها برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند استان شتافتند تا انفاق و نوع‌دوستی را در جامعه زنده نگه دارند.
مهر ماه که نماد تحصیل و علم آموزی است با برپایی چنین جشنی حال و هوایی دیگر به خود می‌گیرد و این جشن که همزمان در مدارس سراسر کشور برگزار می‌شود و پایگاه‌های مدارس برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر‌نقدی به منظور حمایت از دانش‌آموزان نیازمند فعالیت می‌کنند.
با برگزاری این جشن‌ها از راهکار‌های ویژه به منظور ترویج و اشاعه فرهنگ انفاق و نوع‌دوستی در بین افراد و به ویژه قشر عظیم دانش‌آموزان مدارس محسوب می‌شود.
امسال نیز 2هزار 500 مکان آموزشی در سطح اصفهان برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند اصفهانی فعال شد، این در حالی‌است که در سال گذشته 2هزار و 300 پایگاه در مدارس استان در راستای این موضوع فعالیت کرده‌اند.
در جشن عاطفه‌ها سال گذشته در تمام استان سه هزار پایگاه برای جمع‌آوری کمک‌های نیکو‌کاران اصفهانی به دانش‌آموزان نیازمند فعالیت کرده‌اند و در سال گذشته 2 میلیارد ریال کمک نقدی در اصفهان جمع‌آ‌وری شد.
پیش‌از‌ظهر امروز زنگ جشن عاطفه‌ها در تمام مدارس اصفهان نواخته شد؛‌ جشنی که هر ساله برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند برگزار می‌شود.
تداوم فرهنگ مشارکت اسلامی به نیازمندان و نیز کمک به دانش‌آموزان نیازمند از مهم‌ترین اهداف برگزاری جشن عاطفه‌ها محسوب می‌شود و نیکو‌کاران با حضور خود در این جشن، شیرینی آغاز مهر را به کودکان محروم و نیازمند می‌چشانند و خود لذت معنوی می‌برند.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول