اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با وجود لوله‌های انتقال گازوئیل:

تنها با حمل کامیونی گازوئیل کم گوگرد به مشهد داده میشود

خبرگزاری فارس: شهردار مشهد گفت: با وجود لوله‌های انتقال گازوئیل مسئولان کشوری تنها با حمل کامیونی گازوئیل کم‌گوگرد به مشهد موافقت کرده‌اند.

تنها با حمل کامیونی گازوئیل کم گوگرد به مشهد داده میشود
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سید محمد پژمان در حاشیه  نشست خبری که ظهر امروز در تالار شهدای شهرداری مشهد برگزار شد اظهار داشت: این که مشهد در مجاورت پالایشگاه‌های وجود ندارد سبب شده است که با مهری مسئولان کشوری در اختصاص گازوئیل کم گوگرد به مردم این شهر مواجه شود.
شهردار مشهد ادامه داد: با وجود پیگیری‌های صورت گرفته از سوی مسئولان استان در اختصاص گازوئیل کم گوگرد به مشهد و با وجود این که بارها از سوی مسئولان کشوری عنوان می‌شود که مشهد یک شهرملی است و باید به آن نگاه ملی داشت اما هنوز خبری از واگذاری گازوئیل کم گوگرد به ناوگان حمل ‌و نقل عمومی مشهد خبر نیست.
پژمان به سایر کلان‌شهرهای کشور در واگذاری گازوئیل کم گوگرد به آنان برای بخش حمل‌ و نقل عمومی اشاره داشت و گفت: درحال حاضر کلان شهرهایی مانند تهران، اصفهان و شیراز از گازوئیل کم گوگرد در بخش حمل ونقل عمومی خود استفاده می‌کنند.
وی ادامه داد: اما متاسفانه در واگذاری گازوئیل کم گوگرد به مشهد و مردم این کلان‌شهر و نیز زائرانی که به این شهر سفر می‌کنند بی‌انصافی شده است.
شهردار مشهد با اشاره به پیگری ها مسئولان استانی در واگذاری گازوئیل کم گوگرد به مشهد اظهارداشت: دراین راستا استاندار خراسان‌رضوی نامه ای رابه مسئولان استانی ارسال کرده اند تا گازوئیل کم گوگرد به مشهد از مسیر انتقال
لوله‌های موجود صورت گیرد.
وی با اشاره به پاسخ مسئولان به نامه استاندار خراسان رضوی گفت: مسئولان کشوری در کمال بی‌انصافی خواستند که که گازوئیل با کامیون به مشهد انتقال داده شود این در حالی است که لوله‌های انتقال گازوئیل ازتهران به مشهد وجود دارد.
شهردار مشهد ادامه داد: چه فرقی می‌کند که گازوئیلی که اکنون  به مشهد انتقال داده می‌شود به جای گازوئیل معمولی گازوئیل کم گوگرد است.
پژمان خاطر نشان کرد: حمل گازوئیل کم گوگرد به این روش به نوعی تحمیل هزینه به مردم مشهد است اما چنانچه که مجبور باشیم گازوئیل کم گوگرد با وجود هزینه‌های مضاعف انتقال گازوئیل با این روش، به مشهد انتقال می‌دهیم.
شهردارمشهد در ادامه در رابطه با واگذاری یارانه بلیت به ناوگان حمل ‌و نقل عمومی در کلان‌شهرهای مانند مشهد اظهارداشت: هنوز خبری از واگذاری یارانه بلیت به بخش حمل و نقل عمومی نیست ودر این راستا همچنان در انتظار واگذاری این یارانه به بخش حمل ‌و نقل عمومی درون شهری هستیم.
وی با اشاره به یارانه بلیت قطارشهری واتوبوسرانی اظهارداشت: در بودجه 90مبلغ 400میلیارد تومان برای حمل ونقل درون شهری اختصاص یافت که ازاین مبلغ 300میلیارد تومان آن در حوزه اتوبوسرانی و100میلیارد تومان آن نیز به ناوگان ریلی دورن شهری اختصاص می‌یابد.
شهردار مشهد تصریح کرد: 100میلیاردتومان بودجه قطارشهری در دو حوزه قطار شهری تهران و مشهد است که براساس تقاضای سفر اختصاص می‌یابد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول