اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نمین:

مسئولان رویکرد فعالیت‌های خود را به سمت کرامت سوق دهند

خبرگزاری فارس: امام جمعه نمین گفت: باید طوری فرهنگ‌سازی شود تا مسئولان دولت رئوس فعالیت‌های خود در جامعه و خدمت به مردم را به سمت کرامت سوق دهند.

مسئولان رویکرد فعالیت‌های خود را به سمت کرامت سوق دهند
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام علی رحیمی صبح امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان نمین اظهار داشت: ریشه کرم و کرامات انسانی در اعتقادات و باورهای دینی است.
امام جمعه شهرستان نمین بیان داشت: لازمه ترویج کرامت در جامعه تقویت ارزش‌ها و باورهای دینی است و همه مسئولان نهادهای فرهنگی وظیفه دارند رویکرد فعالیت‌های خود را به این سمت سوق دهند.
این مسئول همچنین به خلاء موجود در جامعه از باب نشاط اجتماعی اشاره کرد و گفت: جوانان به شادی و نشاط در چارچوب موازین شرعی و قانونی نیاز مبرم دارند و نباید به گونه‌ای عمل کنیم که روح نشاط از جامعه برچیده شود.
رحیمی با تبریک فرار رسیدن دهه کرامت و سالروز ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) بر برنامه‌ریزی نهادهای فرهنگی شهرستان نمین برای برگزاری مراسم و برنامه‌های مناسب و اجرای برنامه‌های نشاط آور برای دختران جوان همزمان با روز دختر تاکید کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار نمین نیز در این جلسه بر همکاری و فعالیت تمامی ادارات دولتی شهرستان برای برگزاری هرچه بهتر برنامه‌های دهه کرامت تاکید کرد.
سید تقی دریتیم خواستار فرهنگسازی برای تقویت حجاب اسلامی و روی آوری به کتاب خوانی در بین بانوان و دختران جوان منطقه در این برنامه‌ها شد.
 انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول