اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرشبکه بهداشت و درمان اشنویه خبر داد:

کلنگ‌زنی بیمارستان 64 تختخوابی در اشنویه

خبرگزاری فارس: مدیرشبکه بهداشت و درمان اشنویه گفت: با پایان مطالعات احداث بیمارستان 64 تختخوابی اشنویه به زودی کلنگ احداث بیمارستان 64 تختخوابی در اشنویه به زمین زده می‌شود.

کلنگ‌زنی بیمارستان 64 تختخوابی در اشنویه
محمد مقصدحق امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: مطالعات اجرای این طرح ملی با اجرای عملیات زمین‌شناسی و آماده‌سازی زمین این طرح در حال انجام است و با پایان مطالعات اجرای این طرح به زودی کلنگ احداث بیمارستان 64 تختخوابی اشنویه به زمین زده می‌شود.
وی افزود: با تلاش و همکاری شورای اسلامی و شهرداری اشنویه 35 هزار مترمربع زمین احداث این بیمارستان در بلوار استاد هژار و در مسیر جاده کوروش آباد تامین شده است.
به گفته این مسئول در طرح جامع شهر اشنویه این فضا به عنوان فضای درمانی تعریف شده است و با توجه به پیگیری‌های نماینده مردم نقده و اشنویه در مجلس شورای اسلامی 20 میلیارد ریال اعتبار اولیه احداث این طرح تامین شده و با پایان مطالعات کلنگ احداث آن به زودی آغاز می‌شود.
مدیرشبکه بهداشت و درمان اشنویه با تکذیب شایعه توقف احداث مرکز اورژانس اشنویه و خودداری از احداث این پروژه با آغاز  عملیات احداث بیمارستان 64 تختخوابی اشنویه، گفت: پروژه احداث بیمارستان یکی از طرح‌های مهم ملی است و اعتبارات آن توسط وزرات بهداشت و درمان آموزش پزشکی تامین می‌شود و اعتبار مرکز اورژانس اشنویه از اعتبارات داخلی دانشگاه علوم پزشکی استان پرداخت می‌شود و هر دو طرح با جدیت ادامه دارند و هیچگونه ارتباطی بین این دو طرح در مانی در اشنویه وجود ندارد.
به گفته این مسئول مسئولان استان با اجرای این دو طرح در تلاش برای تامین نیازهای بهداشتی و درمانی مردم این شهرستان و شهرستان‌های همجوار هستند.
وی اضافه کرد: فروردین  سال آینده بهره‌برداری از مرکز اورژانس بیمارستان نبی اکرم اشنویه آغاز می‌شود.
مقصدحق افزود: زیربنای مرکز اورژانس اشنویه یک هزار و 180 مترمربع است.
وی افزود: این ساختمان در سه طبقه احداث می‌شود که شامل 25 تا 30 تخت بستری، بخش آی سی یو، درمانگاه اورژانس، اتاق سی.پی.آر و سالن تریاژ است که با بهره‌گیری از تمام استانداردهای جهانی ساخته می‌شود.
مدیرشبکه بهداشت و درمان اشنویه اضافه کرد: مراحل اجرایی این طرح توسط مهندسان کنترل کیفیت دفتر فنی دانشگاه علوم پزشکی استان آذربایجان غربی به دقت کنترل می‌شود و برابر پیش‌بینی‌های کارشناسان عملیات اجرایی این طرح تا فروردین ماه سال آینده به پایان می‌رسد.
مقصدحق هزینه اجرای این طرح را 7 میلیارد و 500 میلیون ریال اعلام کرد که از محل اعتبارات منابع داخلی دانشگاه علوم پزشکی استان تامین و پرداخت شده است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول