اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با وجود اعلام هیئت کشتی استان؛

میزبانی ماهشهر در مسابقات کشتی خوزستان قطعی نیست

خبرگزاری فارس: رئیس تربیت‌بدنی ماهشهر از قطعی نبودن میزبانی این شهرستان در مسابقات کشتی فرنگی جوانان استان خوزستان خبر داد.

میزبانی ماهشهر در مسابقات کشتی خوزستان قطعی نیست
غلامرضا خنفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: هیئت کشتی استان ماه گذشته نامه‌ای را مبنی بر میزبان بودن ماهشهر در مسابقات کشتی فرنگی جوانان استان خوزستان به تربیت‌بدنی ماهشهر ارسال کرد.
وی با اشاره به آخرین وضعیت میزبانی ماهشهر در مسابقات کشتی فرنگی جوانان استان خوزستان اضافه کرد: با وجود اعلام هیئت کشتی استان خوزستان ولی هیچ جلسه‌ای برای هماهنگی بیشتر با تربیت‌بدنی ماهشهر گرفته نشده و اگر همین روال ادامه داشته باشد، مانع برگزاری این مسابقات در ماهشهر می‌شویم.
رئیس تربیت‌بدنی ماهشهر در همین خصوص افزود: به هر حال برای برگزاری چنین مسابقاتی باید هماهنگی‌های لازم بین ارگان‌ها صورت گرفته تا در زمان برگزاری رقابت‌ها با مشکلی مواجه نشویم.
وی در ادامه از آمادگی تربیت‌بدنی ماهشهر برای میزبانی مسابقات کشتی فرنگی جوانان استان خوزستان خبر داد و گفت: با وجود ناهماهنگی هیئت کشتی استان و شهرستان ماهشهر، در صورت برگزاری جلسات نهایی، آماده برگزاری این دوره از مسابقات در ماهشهر هستیم.
خنفری خاطرنشان کرد: اگر 10 روز پیش از برگزاری این مسابقات اعلام رسمی شده و جلسه هماهنگی برگزار شود به خوبی این دوره از بازی‌ها را میزبانی می‌کنیم.
رئیس تربیت‌بدنی ماهشهر تصریح کرد: در صورت برطرف شدن موانع پیش رو و قطعی شدن میزبانی ماهشهر در مسابقات کشتی فرنگی جوانان استان خوزستان، سالن بعثت را برای برگزاری رقابت‌ها آماده می‌کنیم.
مسابقات قهرمانی کشتی فرنگی جوانان استان خوزستان نیمه دوم شهریور ماه سال جاری برگزار می‌شود.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول