اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از واگذاری صنعت ساری به اداره کل ورزش:

علوی مدیرعامل باشگاه فوتبال صنعت ساری شد

خبرگزاری فارس: پس از واگذاری صنعت ساری به اداره کل ورزش، سید محمد تقی علوی جانشین میثاقی مدیرعامل تازه منصوب شده صنعت شد.

علوی مدیرعامل باشگاه فوتبال صنعت ساری شد
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، از سوی حسین فارسی مالک باشگاه صنعت ساری نمابری به اداره کل ورزش و جوانان مازندران ارسال شد که در آن وی ابراهیم میثاقی را به عنوان مدیرعامل صنعت ساری منصوب کرد.
انتخاب ابراهیم میثاقی به عنوان مدیرعامل صنعت ساری بیشتر از 10 ساعت طول نکشید زیرا با تشکیل جلسه چندین ساعته که در اداره کل ورزش و جوانان استان در ساری تشکیل شد طرفین به توافق نهایی نرسیدند.
در حکمی از سوی نصرالله پریچهره مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، سید محمد تقی علوی رئیس کنونی اداره ورزش و جوانان ساری به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه صنعت ساری فعالیت می‌کند.
 با توجه به انتخاب سید محمد تقی علوی به عنوان مدیرعامل صنعت ساری، حامی مالی و اسپانسر این تیم برای حضور در لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان به اداره کل ورزش و جوانان مازندران، اداره ورزش و جوانان ساری و هیئت فوتبال استان واگذار شد.
 انتخاب سید محمد تقی علوی به عنوان مدیرعامل صنعت ساری در صورتی روی داد که حسین فارسی مالک باشگاه و ابراهیم میثاقی مدیر عامل به تعهدات خود در قبال مساعدت مالی به بازیکنان و کادر فنی در سال گذشته عمل نکردند و با توجه به آغاز رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال کشور و فرصت بسیار اندک برای تکمیل پرونده و مدارک بازیکنان و کادر فنی به سازمان لیگ، پریچهره مدیرکل ورزش و جوانان استان مجبور شد که برای حضور این تیم در لیگ آزادگان، باشگاه را در اختیار اداره ورزش و جوانان ساری قرار دهد.
با این انتخاب فارسی و میثاقی هیچ مسئولیتی در باشگاه صنعت ساری ندارند و این تیم به طور رسمی زیر نظر اداره کل ورزش و جوانان مازندران اداره می‌شود.  
با توجه به اینکه صنعت ساری به طور مستقیم به اداره کل ورزش و جوانان مازندران واگذار شد این احتمال نیز می‌رود که این تیم از سوی مدیریت باشگاه با نام وحدت ساری تغییر نام دهد.
این تیم تا مشخص شدن وضعیت مالی و یک سرمایه‌گذار بسیار قوی زیر نظر اداره کل ورزش و جوانان مازندران اداره خواهد شد و پس از جذب یک اسپانسر خوب و قوی از اداره کل ورزش و جوانان استان خارج می‌شود.   
علوی پس از انتخاب به عنوان مدیرعامل صنعت ساری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری گفت: به دوستداران و هواداران صنعت ساری قول می‌دهم که نماینده خوبی هم برای مازندران و مرکز استان باشیم، با توجه به شناخت از بازیکنان و کادر فنی این تیم می‌تواند نتایج خوبی در لیگ به دست آورد.
مدیرعامل صنعت ساری درباره مشکلات این باشگاه به وی‍ژه مالی اظهار داشت: سعی و تلاش خودم را به کار خواهم بست تا مشکلات این تیم را با کمک دیگر همکاران به حداقل کاهش دهیم.
علوی با اشاره به حمایت کادر فنی و بازیکنان حال حاضر صنعت ساری بیان داشت: این تیم در حال حاضر حدود چند ماهی است که زیر نظر رضا تقوی تمرین می‌کند و نسبتا بازیکنان بسیار خوبی هم با توجه به بضاعت مالی جذب کردند و فکر می‌کنم این تیم همچون سال گذشته بتواند نتایج خوبی را کسب کند.
وی گفت: بازیکنان و کادر فنی برای امضای قرارداد در هیئت فوتبال استان حاضر شدند و با پر کردن فرم چهار برگی به طور رسمی به تیم صنعت ساری پیوستند و مدارک آنان نیز امروز به سازمان لیگ فدراسیون فوتبال ارسال می‌شود.
رئیس اداره ورزش و جوانان ساری درباره اسپانسر و حمایت مالی باشگاه صنعت ساری اظهار داشت: این باشگاه متعلق به شهروندان مازندرانی به ویژه شهروندان ساروی است که از همین جا از همه مدیران کل سازمان‌ها، سرمایه‌گذاران دولتی و خصوصی می‌خواهم که همیشه با کمک‌های مالی و معنوی خود در کنار تیم باشند.
وی همچنین درباره بازی این هفته تیمش در برابر استیل آذین سمنان گفت: برای حضور در این دیدار حساس مشکلی خاصی نیست، تیم در آمادگی کامل بدنی قرار دارد و بازیکنان و کادر فنی برای کسب امتیاز راهی سمنان می‌شویم.   
به گزارش فارس، تیم صنعت ساری از هفته دوم مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور پنجشنبه هفتم مهر مهمان تیم استیل آذین سمنان است.
این تیم با توجه به مشکلات مالی و عدم ارسال مدارک بازیکنان و کادر فنی به سازمان لیگ در هفته نخست در برابر سایپا شمال قائمشهر دیگر نماینده مازندران با توجه به میزبان بودنش از سوی سازمان لیگ بدون برگزاری مسابقه سه بر صفر بازنده شد.
انتهای پیام/ر10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول