اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس کمیسیون ترانزیت، حمل و نقل و گمرک ایران:

نظارت گمرکی در ایران بر کالاهای تمام کشورها صورت می‌گیرد

خبرگزاری فارس: نایب رئیس کمیسیون ترانزیت،حمل و نقل و گمرک ایران گفت: نظارت گمرکی در ایران بر کالاهای همه کشورها صورت می‌گیرد و رندی حساب شده در این میان وجود دارد.

نظارت گمرکی در ایران بر کالاهای تمام کشورها صورت می‌گیرد
به گزارش خبرنگاری اعزامی فارس به استانبول، رضا کامی صبح امروز در نشست مشترک تجار پوشاک ایران و ترکیه بر گسترش روابط تجاری ورفع موانع گمرکی تاکید کرد.
وی با رد برخی شایعات در مورد عدم نظارت گمرکی بر کالاهای ورودی از چین تاکید کرد: نظارت دقیق بر همه کالاهای وارداتی صورت می‌گیرد و در سال‌جاری ده‌ها مورد محموله قاچاق از کشور چین نیز ضبط شده است.
نایب رئیس کمیسیون ترانزیت،حمل و نقل و گمرک ایران گفت: نظارت گمرکی در ایران بر کالاهای همه کشورها صورت می‌گیرد و رندی حساب شده در این میان وجود دارد.
کامی یادآور شد: ایران در زمینه ایجاد مسیر ترانزیت برای کشورهای دیگر اهمیت خاصی قائل بوده و سودآوری ترانزیت را برای اقتصاد کشور درک می‌کند.
وی افزود: عبور کامیون‌های تجاری ترکیه برای ایران درآمد قابل توجهی داشته و بخش‌های مختلف از این روند سود می‌برند.
نایب رئیس کمیسیون ترانزیت، حمل و نقل و گمرک ایران گفت: وجود برخی مشکلات حاشیه‌ای نیز در این میان یک امر عادی و گذار است که باید مدیریت شود.
وی در ادامه با اشاره به وجود دیدگاه مثبت در میان فعالان اقتصاد ترک بر ضرورت افزایش دیدارها میان بخش‌های خصوصی و بررسی مشکلات تاکید کرد.
 انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول