اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان:

ملاک‌های ولایت معیار انتخاب کاندید اصلح است

خبرگزاری فارس: استاندار کرمان گفت: مردم باید ملاک‌هایی را که قانون جمهوری اسلامی، امام راحل و مقام معظم رهبری مشخص کردند را مدنظر قرار دهند و برای انتخاب کاندید اصلح‌تر باید به این معیارها توجه کرد و در صورت داشتن این ملاک‌ها انتخاب خود را انجام دهند.

ملاک‌های ولایت معیار انتخاب کاندید اصلح است
به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، اسماعیل نجار شامگاه سه‌شنبه در مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان زرند با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: هفته دفاع مقدس فرصتی برای دوباره دیدن ایثار، فداکاری و از خودگذشتگی‌های رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس است.
وی افزود: اگر هشت سال دوران دفاع مقدس نبود شاید امروز این نهضت و اقتدار را نداشتیم و کشور این چنین بیمه نمی‌شد.
نجار با تقدیر از خدمات و تلاش‌های سیداحمد هاشمی فرماندار سابق شهرستان زرند تصریح کرد: ایشان فردی دلسوز و با همتی بالا هستند که در عمل آن صداقت وجود دارد و گفتار و کردار وی نیز همیشه قابل تحسین و ارزش بوده است.
وی با اشاره به فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده در دولت نهم و دهم در کشور خاطرنشان کرد: در این دو دولت سه برابر گذشته کار و تلاش انجام شده است.
استاندار کرمان بیان کرد: به طور میانگین در کل کشور 87.9 درصد کار عمرانی به‌صورت میانگین انجام شده است.
وی با بیان اینکه باید ارزش‌ها و رفتارهای انسانی خوب را در جامعه نهادینه کنیم، عنوان کرد: اُنس و تدبر در قرآن و عمل به آن ارزشمند است و باید رفتارهای قرآنی را در جامعه پیاده کنیم.
نجار خطاب به مسئولان گفت: در این نظام هیچ شانیتی به جز خدمتگزاری به مردم وجود ندارد و مردم ولی‌نعمت ما هستند.
وی با اشاره به برگزاری سرشماری نفوس و مسکن در آبان ‌ماه‌ سال‌ جاری در سراسر کشور بیان داشت: این مهم در گذشته هر 10 سال یک‌بار انجام می‌شد، اما اکنون هر پنج سال یک‌بار برگزار می‌شود.
نجار تصریح کرد: آمار زیربنای تمام برنامه‌ریزی‌ها است و همه باید در انجام این سرشماری نهایت همکاری را داشته باشند و در همین راستا 10 امتیاز برای مدیران استانی و شهرستانی که در انجام این مهم مشارکت و همکاری کنند در نظر گرفته‌ایم.
استاندار کرمان با اشاره به برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه سال‌ جاری خاطرنشان کرد: وظیفه ما اجرای قانون، فراهم کردن حضور حداکثری مردم و حفظ آرای مردم است.
وی با بیان ملاک‌های انتخاب کاندید اصلح گفت: مردم باید ملاک‌هایی را که قانون جمهوری اسلامی، امام راحل و مقام معظم رهبری مشخص کردند را مدنظر قرار دهند و برای انتخاب اصلح‌تر باید به این معیارها توجه کنند و در صورت داشتن این ملاک‌ها انتخاب خود را انجام دهند.
در این مراسم از تلاش‌های 19 ماهه سیداحمد هاشمی فرماندار سابق شهرستان زرند با اهدای لوح و هدایایی تقدیر و رضا کرمی به عنوان فرماندار این شهرستان از سوی وزیر کشور منصوب شد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول