خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بازرگانی استان قزوین گفت: به منظور دستیابی آسان و سریع مردم به خدمات و ارائه خدمات به موقع و موثر از سوی سازمان و تکریم ارباب رجوع، میز خدمت در سازمان بازرگانی استان راهاندازی شد.
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی سازمان بازرگانی استان قزوین، حسن جمشیدیها بیان کرد: میز خدمت در سازمان بازرگانی با اختصاص مکان مناسب در طبقه هم کف سازمان و اختصاص نیروی انسانی مجرب و همچنین اعطای اختیارات لازم، راهاندازی شد.
وی ادامه داد: میز خدمت عهدهدار وظایفی شامل، ارائه اطلاعات و راهنماییهای لازم به مراجعان در ارتباط با امور مربوط، دریافت مدارک و درخواستهای مراجعان، انجام امور و درخواستهای متقاضیان در صورت امکان و در غیر این صورت اعلام تاریخ مراجعه بعدی یا زمان ارائه خدمت نهایی به مراجعان است.
رئیس سازمان بازرگانی استان قزوین اضافه کرد: دریافت نتایج اقدامات انجام شده از واحدهای ذیربط و اعلام آن به مراجعان و هدایت مراجعان به واحدهای مرتبط در موارد بسیار ضروری، پس از انجام هماهنگی با واحد اقدامکننده ذیربط از دیگر فعالیتهای میز خدمت در این سازمان است.
وی عنوان کرد: تمامی واحدهای اجرایی دارای ارباب رجوع، اطلاعات لازم در خصوص شرایط، روش و مدت زمان انجام هر یک از وظایف خود را که مستقیم در ارتباط با ارباب رجوع است، تنظیم و تدوین کرده و در اختیار ارباب رجوع قرار میدهند و این اطلاعات هر سال توسط واحد فنآوری اطلاعات سازمان به روز و در اختیار مراجعان سازمان قرار میگیرد.
جمشیدیها با اشاره به ضوابط، مقررات، گردش کار و زمان انجام فعالیت توضیح داد: تمامی وظایف سازمانی مرتبط با ارباب رجوع با اطلاعرسانی کامل و جامع به اطلاع آنها رسانیده و یا به صورت کتابچه و بروشور در معرض دید و در اختیار مراجعان قرار گرفته است.
وی با تأکید بر نقش اطلاعرسانی در خصوص استقرار، نقش و وظایف میز خدمت در این سازمان اظهار کرد: برای آشنایی بیشتر مراجعین با وظایف مربوط به میز خدمت و همچنین چگونگی انجام امور از طرق مختلف اطلاعرسانی انجام خواهد شد.
انتهای پیام/خ30