اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست سازمان صنایع و معادن اصفهان:

ساماندهی واردات با ادغام وزارتخانه‌های صنایع و بازرگانی

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان صنایع و معادن استان اصفهان گفت: ادغام وزارتخانه‌ها بازرگانی و صنایع و معادن واردات کشور را ساماندهی کرد.

ساماندهی واردات با ادغام وزارتخانه‌های صنایع و بازرگانی
رسول پرویزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه با انتصاب غضنفری به عنوان وزیر صنعت، معدن و تجارت نگاه مدیران صنعتی به توسعه این بخش کمک می‌کند، اظهار داشت: نظارت و صیانت بر تولید، صادرات و واردات از جمله اهدافی است که با ادغام وزارتخانه‌های صنایع و بازرگانی برای عرصه‌های مختلف صنعت و بازرگانی محقق می‌شود.
وی با تاکید بر اینکه خواسته صنعتگران جلوگیری از واردات است، تصریح کرد: اگر در سال‌های گذشته این اقدام انجام نمی‌شد به این دلیل بود که متولی اجرای چنین تصمیمی دو وزارتخانه مجرا بود.
سرپرست سازمان صنایع و معادن استان اصفهان،افزود: عوامل تولیدکننده و واردکننده باید از یک مسیر عبور کنند تا بتوان در مورد واردات بی‌رویه و هدفمند کردن آنها تصمیم مناسب را اتخاذ کرد.
وی با اشاره به اینکه وزارت بازرگانی در زمانی که هنوز ادغامی صورت نگرفته بود دغدغه رفاه مردم را به عنوان هدف خود تعیین کرده بود و همین مسئله سبب تصمیم دولت برای واردات می‌شد، اظهار داشت: با ادغام وزارتخانه این مسئله با تمرکزی که پیدا کرده است، قابل رفع است.
پرویزی در ادامه بازسازی و نوسازی در صنایع کوچک را مهم دانست و گفت: تسهیلات بانکی که به منظور نوسازی این نوع از واحدهای صنعتی در نظر گرفته شده است از حدود 40 میلیون تومان تا 150 میلیون تومان به ازای هر واحد است.
وی، افزود: تعدادی از واحدهای مستعد برای نوسازی به بانک‌ها معرفی شده‌اند و انتظار داریم نوسازی برای واحدهای بزرگ نیز عملیاتی شود.
سرپرست سازمان صنایع و معادن استان اصفهان با اشاره به اینکه سوخت واحدهای آجرپزی استان اصفهان از مازوت در حال تبدیل شدن به گاز است، گفت: در صورتی که واحدهای آجرپزی استان تمایلی برای وفق دادن خود با معیارهای زیست ‌محیطی نداشته باشند باید واحدهای خود را به نقاط دیگری انتقال دهند.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول