اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست پیام نور کردستان:

چالش سیاسی در پیام نور کردستان وجود ندارد

خبرگزاری فارس: سرپرست دانشگاه پیام نور استان کردستان با اشاره به شیوه آموزشی در این دانشگاه و نحوه حضو دانشجویان در مراکز آموزشی، گفت: هیچ چالش سیاسی و فرهنگی در پیام نور نداریم.

چالش سیاسی در پیام نور کردستان وجود ندارد
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محسن پیشوایی‌علوی سه‌شنبه شب در کمیسیون دانشجویی استان در سنندج، اظهار داشت: هم‌اکنون دانشگاه پیام نور کردستان با 10 واحد و مرکز تابعه به بیش از 22 هزار دانشجوی کردستانی خدمات علمی و آموزشی ارائه می‌کند.
وی افزود: همه دانشجویان پیام نور را جوانان استان تشکیل داده و از نظر جمعیتی نیز دانشگاه پیام نور بزرگ‌ترین دانشگاه استان به شمارمی‌آید.
سرپرست دانشگاه پیام نور استان کردستان تصریح کرد: این دانشگاه با زیرپوشش قراردادن نقاط صفر مرزی و شهرها و روستاهای دورافتاده استان موجب تحولی عظیم در آموزش عالی استان شده و بسیاری از محرومیت‌های آموزشی جوانان استان در بحث ورود به دانشگاه‌ها را کاهش داده‌است.
پیشوایی‌علوی افزود: با توجه به شیوه آموزش غیرحضوری در دانشگاه پیام نور و به دلیل عدم حضور همیشگی دانشجویان در دانشگاه می‌توان گفت که در مراکز و واحدهای تابعه پیام نور کمترین مشکل از لحاظ مسائل قومی و مذهبی و مباحث سیاسی و فرهنگی وجود دارد.
وی خاطرنشان کرد: دانشجویان پیام نور در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی و اجتماعی در سطح استان فعالیت‌های گسترده‌ای را انجام می‌دهند و هم اکنون نیز 115 انجمن علمی و فرهنگی، 35 کانون فرهنگی و دانشجویی و 35 نشریه دانشجویی در سطح مراکز و واحدهای تابعه استان فعال هستند.
سرپرست دانشگاه پیام نور استان کردستان اظهار داشت: در سطح کشوری نیز این دانشگاه از بین هفت شاخص مدون در حوزه فرهنگی موفق به کسب رتبه برتر کشور در سه شاخص و رتبه‌های دوم و سوم در چهار شاخص دیگر شده است و در حوزه نشریات دانشجویی و فعالیت‌های مرتبط نیز جزء دانشگاه‌های برتر کشور شناخته شده‌است.
پیشوایی‌علوی عنوان کرد: توجه به مباحث فرهنگی و اعتقادی در فضاهای دانشگاهی و نشر هرچه بیشتر معنویات در بین دانشجویان می‌تواند نقش بسزایی در مصون سازی آنان در برابر هجمه‌ها و توطئه‌های دشمنان ایفا کند و پیام نور استان نیز این مهم را در اولویت فعالیت‌های خویش قرار داده است.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول