اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت والیبال استان بوشهر تأکید کرد:

نماینده استان بوشهر در لیگ نیازمند حمایت مسئولان

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت والیبال استان بوشهر گفت: نماینده استان بوشهر در لیگ زیرگروه قهرمانی والیبال کشور نیازمند حمایت و توجه مسئولان ارشد استان است تا مسابقات قهرمانی کشور را با موفقیت پشت سربگذارد.

نماینده استان بوشهر در لیگ نیازمند حمایت مسئولان
اصغر صادقی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در دشتی اظهار داشت:  به‌عنوان نماینده خانواده والیبال من وهمکارانم در استان تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا بتوانیم تیمی را که در خور و شان والیبال استان سر افراز بوشهر باشد به مسابقات کشور اعزام کنیم.
رئیس هیئت والیبال استان بوشهر افزود:  با توجه به اینکه این تیم به‌عنوان نماینده استان از شهرستان دشتی اعزام می‌شود از تمامی مسئولان استان، نماینده ولی فقیه در استان، استاندار بوشهر، مدیریت تربیت بدنی و تمامی عزیزانی که به نوعی می‌توانند به این تیم کمک کنند استدعا دارم که این تیم را پشتیبانی کنند.
وی تصریح کرد: جوانان این تیم با شور و انگیزه لازم در تمرینات حاضر می‌شوند با این امید که با حمایت مسئولان و تلاش خود در مسابقات قهرمانی کشور مقام خوبی کسب کنند.
رئیس هیئت والیبال استان بوشهر اضافه کرد: آنچه در توان داشتیم برای حمایت از این تیم انجام دادیم و امیدواریم مسئولان ورزشی و مدیران ارشد استان نیز حمایت‌های لازم را از این تیم داشته باشند.
رئیس هیئت والیبال استان بوشهر با اشاره به روند آمادگی تیم گفت: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته برای تست‌های مختلف بازیکنان، امیدواریم بازیکنان در انجام این تست‌ها نیز موفق باشند.
 صادقی اضافه کرد: استان بوشهر جوانان مستعدی در رشته والیبال دارد و حضور در مسابقات قهرمانی کشور زمینه برای شکوفایی استعدادهای آنان را فراهم می‌کند.
وی بیان داشت: یکی از نیازهای مهم ما این است که مسئولان استان از تیم‌های ورزشی به‌ویژه تیم‌های شرکت کننده در لیگ قهرمانی کشور حمایت کنند تا موجب تخار برای استان شود.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول