اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست با نمایندگان مجلس عنوان شد؛

میاندرود در لیگ والیبال صاحب نماینده می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت والیبال میاندورد گفت: میاندرود در لیگ والیبال کشور صاحب نماینده می‌شود.

میاندرود در لیگ والیبال صاحب نماینده می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان میاندرود، در مراسمی که ظهر امروز با حضور علی‌اصغر یوسف‌نژاد و سید رمضان شجاعی دو نماینده مردم شهرستان ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی و همچنین با حضور خیران برگزار شد اعلام شد که میاندرود در فصل جاری رقابت‌های لیگ دسته دوم والیبال باشگاه‌های کشور تیمداری می‌کند.
در این مراسم که به میزبانی اداره تربیت بدنی و هیئت والیبال شهرستان میاندرود در برگزار شد، علی رجبی فرماندار میاندرود و اسفندیاری و نوکنده از بخشداران مرکزی و گهرباران حضور داشتند و همگی قول مساعد و کمک مالی برای پیشبرد اهداف در شکل‌گیری تیم منتخب والیبال میاندرود در لیگ کشور را دادند.
رئیس هیئت والیبال میاندورد درباره حضور تیمی از میاندرود در لیگ گفت: تمام تلاش و کوشش خودمان را با کمک مسئولان به کار خواهیم گرفت تا نماینده شایسته‌ای از این شهرستان در لیگ والیبال کشور معرفی کنیم.
ولی‌الله رحمانی افزود: مطمئناً با حمایت مالی سرمایه‌گذاران، اسپانسران شهرستان و با اتکا به بازیکنان جوان با استعداد بومی منطقه می‌توانیم با تیمی بسیار قوی در لیگ شرکت کنیم.
رئیس هیئت والیبال میاندرود در ادامه از همکاری همه‌جانبه آقایان علی اصغر یوسف‌نژاد و سید رمضان شجاعی نمایندگان مردم شهرستان‌های ساری و میاندرود در تشکیل این تیم و همچنین حمایت‌های مالی این افراد تشکر کرد.
رحمانی گفت: شهرستان میاندرود به تازگی از شهرستان ساری جدا شده و مطمئناً با توجه به استعداد موجود در شهرستان و جذب سرمایه‌گذاران می‌توانیم نماینده خوبی به لیگ کشور معرفی کنیم.
وی همچنین از حمایت مالی خیران شهرستان میاندرود در شکل‌گیری تیم والیبال منتخب میاندرود تقدیر کرد و اذعان داشت: در همین مراسم تجلیل از پیشکسوتان مدیران صنایع دولتی و خصوصی و علاقمندان به ورزش و افراد مختلف به اندازه خود کمک‌های مالی بسیار خوبی به هیئت والیبال شهرستان کردند.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول