اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش بهار:

تقویت معنویت دانش‌آموزان مد‌نظر باشد

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهار گفت: باید فعالیت خود را در عرصه تعلیم و تربیت بیشتر کنیم و در راستای تقویت معنویت دانش‌آموزان کوشا باشیم.

تقویت معنویت دانش‌آموزان مد‌نظر باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، علی زارعی ظهر امروز در جمع دانش‌آموزان آموزشگاه حجتی شهر بهار ضمن گرامیداشت آغاز سال تحصیلی و تبریک آن به دانش‌آموزان اظهار داشت: برای ساختن ایرانی آباد و پیشرفته باید به آینده‌سازان کشور توجه خاصی شود.
وی گفت: باید فعالیت خود را در عرصه علم و دانش و تعلیم و تربیت بیشتر کنیم و در راستای تقویت معنویت و مسائل اعتقادی دانش‌آموزان کوشا باشیم.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهار افزود: توجه به کیفیت‌ و عمق‌بخشی به برنامه‌ها از اهداف اصلی آموزش و پرورش است که برای تحقق این مهم برنامه‌ریزی‌هایی را نیز انجام داده است.
وی در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: در راستای تحکیم بنیان خانواده و فرصت تعلیم در منزل، مدارس در روزهای پنج‌شنبه در شهرستان تعطیل هستند.
معاون پرورشی و برنامه‌ریزی آموزش و پرورش استان همدان نیز با تأکید بر لزوم توجه به امر تعلیم و تربیت و برنامه‌ریزی برای اهمیت‌بخشی به آن، گفت: خدمت در سنگر تعلیم و تربیت، موهبتی است که نصیب افراد خاص می‌شود و همه باید در راه شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان تلاش کنند.
عباس بهرامی مشعوف در پایان سخنانش خواستار برقراری تعامل از سوی اولیا با مربیان مدارس شد و خاطرنشان کرد: ارتباط اولیا و مربیان می‌تواند در پیشبرد اهداف پیش رو کمک شایانی کند چرا که آموزش و پرورش به تنهایی قادر نیست برنامه‌های گسترده این سازمان را اجرایی کند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول