اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نوروزی در گفت‌وگو با فارس:

آمریکا جسارت حمله به ایران را ندارد / جریانی به دنبال انحراف جوانان است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم رباط کریم در مجلس گفت: دشمنان اسلام و انقلاب به خوبی از رابطه مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی آگاه بوده و به همین دلیل هیچ کشوری به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی جسارت تعرض به کشورمان را ندارند.

آمریکا جسارت حمله به ایران را ندارد / جریانی به دنبال انحراف جوانان است
حجت‌الاسلام حسن نوروزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: بیش از دو دهه از پایان جنگ تحمیلی سپری شده، اما جنگ ما با استکبار و استعمار به پایان نرسیده است.
وی با یادآوری رهنمودهای رهبر کبیر انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه ما موظف به ادای تکلیف هستیم، افزود: تکلیف ما در برابر جهان و امت اسلام ادامه داشته و همچنان ایران در خط مقدم مقابله با استکبار قرار دارد.
این مسئول ادامه داد: به طور قطع اگر نبود رشادت‌ها و ایثار ملت ولایت‌مدار ایران اسلامی و ایستادگی رهبری عظیم‌الشان انقلاب در برابر زورگویی‌های غرب، دشمنان اسلام بارها به جنگ علنی با مسلمانان روی آورده بودند.
نوروزی تاکید کرد: این در حالی است که تجربه دفاع مقدس و سپس ایستادگی ملت و رهبری بر سر اصول و آرمان‌های انقلاب موجب شد تا امروز احدی جسارت تعرض به ایران را پیدا نکند.
وی افزود: سران کاخ سفید بارها اعلام کردند که گزینه نظامی درباره ایران را روی میز خود دارند، اما این گزینه هیچگاه به عمل تبدیل نخواهد شد.
نماینده مردم رباط کریم در خانه ملت تاکید کرد: علت این است که آنها توانایی و جسارت حمله نظامی به ایران را ندارند و به همین دلیل تنها شعار می‌دهند.

نباید از توطئه دشمنان غافل بود
نوروزی در بخش دیگری از سخنان خود به هشدارهای مکرر رهبری عظیم‌الشان انقلاب اسلامی درباره لزوم هوشیاری مردم و مسئولان در برابر تهاجم فرهنگی دشمن اشاره کرد و گفت: اگر چه امروز ایران در اوج عزت و اقتدار است، اما نباید مغرور شده و از دسیسه‌های جدید دشمنان غافل شویم.
وی افزود: امروز دشمن به دنبال منحرف ساختن ذهن جوانان مسلمان ما است و تهاجم فرهنگی را در دست اجرا دارد.
نماینده مردم رباط کریم در پایان خاطرنشان کرد: به همین دلیل است که معتقدم جنگ با استکبار و استعمار به پایان نرسیده و باید هوشیاری و بصیرت خود را حفظ کنیم.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول