اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی ملایر اعلام کرد:

انجام 213 عملیات اطفای حریق در ملایر

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی ملایر از انجام 213 عملیات اطفای حریق در 6ماه نخست امسال خبر داد.

انجام 213 عملیات اطفای حریق در ملایر
به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، محمدرضا چهاردولی سه‌شنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح تعیین روز آتش‌نشانی و ایمنی در سال 79 تصویب شد که این روز می‌تواند با هدف ترویج فرهنگ ایمنی و پیشگیری از حوادث در سطح کشور یادآور حماسه‌آفرینی‌ها و از خودگذشتگی‌های آتش‌نشانان در عرصه دفاع مقدس باشد.
وی افزود: ایجاد زمینه مناسب برای آموزش همگانی مردم برای پیشگیری از بروز حوادث مختلف و آموزش حفاظت از سرمایه‌های ملی می‌تواند از مهم‌ترین اهداف ما در آتش‌نشانی باشد.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی ملایر در ادامه از انجام 213 عملیات اطفای حریق در شش ماه نخست امسال خبر داد و ابراز کرد: همچنین شرکت در عملیات امداد و نجات درون شهری و برون شهری در این مدت 48 مورد بوده است.
وی ادامه داد: در شش ماه نخست سال 45 مورد صدور گواهی از دیگر اقدامات سازمان آتش‌نشانی ملایر بوده است.
چهاردولی موارد کارشناسی را در شش ماه امسال 216 مورد دانست و تصریح کرد: شرکت در کلاس‌های آموزشی اطفای حریق نیز هفت مورد بوده است.
وی گفت: هر ساله در راستای بزرگداشت روز آتش‌نشانی و ایمنی اقداماتی در سطح کشور برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود که این برنامه‌ها امسال با هدف ترویج فرهنگ ایمنی و پیشگیری از حوادث و سوانح و معرفی فعالیت‌ها و خدمات سازمان آتش‌نشانی به شهروندان اجرا می‌شود.
مدیرعامل آتش نشانی ملایر مهم‌ترین برنامه‌های روز آتش‌نشانی را شامل نمایشگاه تجهیزات آتش‌نشانی در ملایر و رژه ناوگان خودروهای سنگین و سبک در سطح شهر با همکاری نیروی انتظامی، هلال احمر، راهنمایی رانندگی و اورژانس عنوان کرد.
وی از برگزاری مراسم تجلیل از نیروهای آتش‌نشانی و توزیع بیش از یک هزار پوستر و بروشور در بین شهروندان در این روز در ملایر خبر داد و عنوان کرد: نصب بنر، ارسال پیامک و... از دیگر برنامه‌های هفتم مهرماه روز آتش نشانی است.
چهاردولی از ساخت باشگاه ورزشی و انبار تجهیزات آتش‌نشانی در دو طبقه جنب ساختمان مرکزی آتش نشانی ملایر با 550 متر مساحت خبر داد و افزود: این پروژه در حال حاضر 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا پایان سال ساخته می‌شود.
وی در پایان با اشاره به اینکه اطفای حریق در سال جاری نسبت به مدت مشابه در شهرستان کاهش داشته است، خاطرنشان کرد: آموزش نقش مهمی در ایمنی و بروز حوادث دارد و این امر در رسانه‌ها ‌به ویژه صدا و سیما تأثیرگذاری بیشتری دارد و کم شدن حوادث نشان از بالا رفتن آگاهی مردم دارد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول