اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت پست در مشهد:

شرکت پست تنها اپراتور مجاز خدمات فیزیکی کشور است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت پست گفت: در حال حاضر شرکت پست تنها اپراتور مجاز ارائه خدمات فیزیکی در کشور است و هیچ اداره دیگری حق ارائه خدمات فیزیکی پستی را ندارد.

شرکت پست تنها اپراتور مجاز خدمات فیزیکی کشور است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدحسن کرباسیان ظهر امروز در نشست سراسری دو روزه‌ مدیران و معاونان پستی کل کشور در مشهد واقع در اداره‌کل پست خراسان رضوی، اظهار داشت: به واسطه اپراتور شدن شرکت پست جمهوری اسلامی، این شرکت یک مرجع نظارت دقیق‌تر پیدا کرده است و به همین دلیل ارائه بهتر و دقیق‌تر خدمات، انجام کامل تعهدات و همچنین رعایت استانداردهای پستی بسیار حائز اهمیت است.
رئیس هیئت مدیره شرکت پست افزود: استراتژی شرکت پست همانطور که از پیش نیز اعلام شده است ارائه سرویس استاندارد و بدون نقص می‌باشد به شکلی که در هنگام ارائه خدمات هم خدمت دهنده و هم خدمت گیرنده رضایت داشته باشند.
وی با اشاره به این مطلب که قرار نیست تعرفه‌های پستی کشور افزایش پیدا کند، گفت: نرخ خدمات پستی در سال جدید به سمت منطقی شدن پیش می‌رود و با پیگیری‌های کمیسیون تنظیم مقررات از ابتدای سال قادر به دریافت 40درصد قیمت تمام شده خدمات بوده‌ایم.
کرباسیان افزود: با این وجود شرکت پست هنوز هم زیان‌ده است اما با گرفتن مجوز اخذ این 40درصد، امیدواریم آرام آرام از افزایش زیان جلوگیری کنیم.
وی ادامه داد: شرکت پست یکی از شرکت‌هایی است که به صورت فنی و اجرایی قابلیت محاسبه دقیق قیمت تمام شده و هزینه خدمات را دارد بنابراین برای جلوگیری از افزایش زیان این شرکت باید با پیگیری از کمیسیون تنظیم مقررات و تصمیمات آنها در این مسیر گام برداریم.
مدیرعامل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران در خصوص کیفیت ارائه خدمات پست اظهار داشت: بحث مهم در این زمینه موضوع آموزش است به شکلی که با برگزاری جلسات آموزشی در کار گروه‌های مختلف و استفاده از اساتید و امکانات روز سعی در ارتقا و بالا بردن بار علمی مدیران و کارکنان و متصدیان شود.
وی ضمن درخواست از مدیران پستی سراسر کشور برای برگزاری کلاس‌های آموزشی افزود: ارتقای علمی و تخصصی مسئولان سبب ایجاد تغییرات کیفی و ارائه خدمات دقیق و استاندارد و با کیفیت می‌شود.
کرباسیان با تأکید بر اهمیت بحث ترافیک پستی (آمار تعداد مرسولات پستی که وارد شبکه پستی می‌شوند) گفت: ترافیک پستی در سال‌های گذشته یک شمشیر دو لبه بود به شکلی که از یک طرف کار مار را راه می‌انداخت و از طرفی به دلیل پائین بودن نرخ هر چه بیشتر خدمات ارائه می‌دادیم، ضرر بیشتری می‌دیدیم.
رئیس هیئت مدیره شرکت پست افزود: در حال حاضر به دلیل جذب ترافیک با نرخ‌های مصوب جدید باید به سمت جذب ترافیک بالا باشیم.
وی افزود: با توجه به اینکه خدمات رسانی بحث اصلی کار ماست و در شرایط ترافیک قابل ملاحظه‌ای خدمات رسانی کنیم، باید بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، با دانستن عدد دقیق ترافیک امسال، سعی در به دست آوردن آن داشته باشیم.
وی ضمن تشکر از برخی استان‌ها در راستای ارائه خدمات پستی اظهار داشت: طی جلساتی که با استانداران برخی از استان‌های کشور و مذاکراتی که انجام شد اتفاقات خوبی در راستای ارائه خدمات پستی به آن مناطق انجام گرفت و آن استان‌ها توانستند به بخشی از جایگاه واقعی خود در راستای گرفتن خدمات پستی دست پیدا کنند.
وی استان‌های خراسان رضوی، فارس، اصفهان، البرز و کرمانشاه را از این دسته معرفی کرده و گفت: با همکاری استانداران این استان‌ها تحولات پستی بزرگی چه در زمینه شهری و چه در زمینه‌های روستایی رخ داد.
مدیرعامل شرکت جمهوری اسلامی ایران داشتن نشاط و روحیه بالای کاری را در انجام امور بسیاری حائز اهمیت دانست و اظهار داشت: به دلیل اینکه کارکنان این شرکت با اعداد و ارقام و اجناس سر و کار دارند باید سعی کنند در کار خود ایجاد نشاط و روحیه کنند تا با انگیزه و انرژی بیشتر به ارائه خدمات با کیفیت‌تر پستی بپردازند.
وی افزود: برای افزایش کیفیت خدمات پستی باید دیدمان به کار به گونه‌ای باشد که کار را از خودمان بدانیم و در قبال آن احساس مسئولیت کرده و دل بسوزانیم.
کرباسیان ادامه داد: هر چه از هرم مدیریتی دورتر می‌شویم کمبود این موارد شدیدتر احساس می‌شود لذا مدیران پستی کشور باید به گونه ای برنامه‌ریزی کنند که چنانچه در زیر مجموعه‌های خود در این راستا احتیاج به تغییرات مدیریتی وجود دارد، این اقدامات سریع‌تر صورت گیرد.
رئیس هیئت‌ مدیره پست جمهوری اسلامی ایران در پایان ضمن تشکر از شبکه پستی کشور گفت: شبکه پستی ایران با تلاش خود نشان داده است که برنامه‌پذیر است و با یک برنامه‌ریزی دقیق و کامل در مسیر رشد و اعتلا حرکت می‌کند.
انتهای پیام/صا1
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول