اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در موزه‌ مرکزی؛

278 قطعه تمبر و اقلام پستی به آستان‌قدس اهدا شد

خبرگزاری فارس: 278 قطعه تمبر و اقلام پستی طی مردادماه سال جاری در گنجینه‌ تمبر، اسکناس و مسکوکات موزه مرکزی آستان‌قدس رضوی اهدا و خریداری شد.

278 قطعه تمبر و اقلام پستی به آستان‌قدس اهدا شد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان‌قدس رضوی، در میان این تعداد اقلام پستی، یک عدد آلبوم تمبر، 26 قطعه تمبر اهدایی اهداء‌کنندگان مختلف از شهرهای تهران، خرمشهر و مشهد وجود دارد و همچنین 246 قطعه تمبر و پنج پک تمبر جدید منتشره‌ شرکت پست جمهوری اسلامی ایران توسط مسئول این گنجینه به منظور غنی‌سازی این گنجینه خریداری شد.
بر اساس این گزارش، از دیگر فعالیت‌های این گنجینه درباره ارتقای بخش تمبر و اقلام پستی این مجموعه در طی مردادماه تنظیم صورت‌ مجالس 45 طغری پاکت‌نامه تمبردار دوره‌های قاجار پهلوی بوده که توسط عبدالحسین زعفرانی، اهداء‌کننده مجموعه‌دار و با سابقه این عرصه به این گنجینه اهداء شده است.
همچنین در طی این ماه 4 هزار و 500 قطعه تمبر اهدایی برای بهره‌وری آسان‌تر محققان و حفظ و نگه‌داری بهتر در آلبوم‌های تهیه شده‌ی مخصوص نگهداری تمبر چیده شد.
این گزارش حاکی است، تمبرهای اهدایی این ماه تعداد اقلام اهدایی بخش تمبر این گنجینه را به مرز 342 هزار قطعه رسانده و بر غنای آن افزوده است.
گنجینه تمبر موزه مرکزی آستان قدس رضوی، یکی از 11 گنجینه‌ای است که در بهمن‌ سال 1369 با بیش از هزاران قطعه تمبر مربوط به سه دوره‌ تاریخی ایران گشایش یافته که در آن تمبرهای نفیس و با ارزشی وجود دارد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول