اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان خبر داد:

فسخ قرارداد 29 واحد صنعتی راکد در گیلان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان از فسخ قرارداد 29 واحد صنعتی راکد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان در نیمه نخست امسال و آماده واگذاری آنها به بخش خصوصی خبر داد.

فسخ قرارداد 29 واحد صنعتی راکد در گیلان
مجید عباسیان‌امین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت باز پس‌گیری اراضی راکد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان را از اقدام‌های شهرک‌های صنعتی گیلان در سال جاری عنوان کرد.
وی اظهار داشت: در نیمه نخست امسال با کمک واحد حقوقی و سیستم قضایی استان توانستیم تعداد 29 قرارداد صنعتی که به صورت راکد بودند را فسخ کنیم و به چرخه صنعتی استان برگردانیم.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان با بیان اینکه واحدهای مذکور برای واگذاری به بخش خصوصی آماده می‌شوند، گفت: این واحدها قابلیت واگذاری را پیدا می‌کنند.
عباسیان‌امین ادامه داد: مهم‌ترین اهداف ما در واگذاری‌های جدید این است که افراد بیایند و وارد چرخه‌های صنعتی شوند تا آرزوی استان که تحقق بخش اشتغال است، محقق شود.
وی با اشاره به اینکه متقاضیان در سنوات گذشته در شهرک‌ها و نواحی صنعتی گیلان زمین صنعتی دریافت کرده، ولی عملیات ساخت را آغاز نکرده بودند، تصریح کرد: پس از گذشت تاریخ تعهد ساخت در دفترچه قرارداد و دریافت چند مرحله اخطار و اعطای مهلت از طرف شرکت شهرک‌های صنعتی استان، اگر فرد سرمایه‌گذار در زمینه ساخت و آغاز عملیات اجرایی را آغاز نکند، نسبت به فسخ قرارداد و بازپس‌گیری زمین از آنها اقدام می‌شود.
این مسئول به فسخ قراردادهای واحدهای راکد مذکور اشاره کرد و ابراز داشت: تعداد واحدهای مذکور به متراژ 53 هزار و 27 متر مربع بودند.
وی استقرار این واحدها را در شهرک‌های صنعتی صومعه‌سرا، تالش، آستانه‌اشرفیه، سیاهکل، شفت، رودسر، لنگرود، ماسال، سفیدرود، رشت و لوشان ذکر کرد.
عباسیان‌امین خاطرنشان کرد: دولت برای حمایت از سرمایه‌گذاران صنعتی مشوق‌هایی را برای کسانی که از تاریخ عقد قرارداد به مدت یک سال واحد صنعتی خود را به بهره‌برداری برسانند و اشتغال موثر ایجاد کنند در نظر گرفته که پس از بهره‌برداری از طریق شرکت شهرک‌های صنعتی استان اعمال می‌شود.
وی یکی از سیاست‌های شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان را اجرای زیرساخت‌ها و بهره‌برداری شهرک‌های صنعتی و نواحی عنوان کرد و متذکر شد: زیرساخت‌ها یکی از فاکتورهای اساسی رونق شهرک‌های صنعتی است و موجب می‌شود تا  فضای کسب و کار فراهم شود.
این مسئول در پایان از موفقیت روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان در کشور خبر داد و اذعان داشت: مریم برومند مدیر روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان به دلیل درک و حساسیت‌های مربوط به اخبار حوزه گیلان در سطح کشور رتبه دوم را کسب کرد.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول