اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ابهر تاکید کرد:

پیگیری مشکلات مالی کارخانه‌های مشکل‌دار ابهر

خبرگزاری فارس: فرماندار ابهر گفت: پیگیری‌های لازم برای رفع مشکلات مالی کارخانه‌ها‌ از سوی مسئولان شهرستان و استان صورت می‌گیرد.

پیگیری مشکلات مالی کارخانه‌های مشکل‌دار ابهر
به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، علی یوسفی عصر امروز در بازدید از کارخانه‌های مشکل‌دار این شهرستان با بیان اینکه هدف از این بازدیدها رفع مشکلات شرکت‌ها محسوب می‌شود، اظهار داشت: در تلاش هستیم تا بتوانیم شرکت‌ها را در مسیر تولید و توسعه راه‌اندازی کنیم که در این راستا مسئولان استانی پیگیری لازم برای رفع مشکلات مالی این شرکت‌ها را صورت می‌دهند.
وی افزود: امیدوار هستیم با رفع مشکلات مالی شرکت‌ها شاهد اشتغالزایی و توسعه صادرات بوده تا بتوانیم جوانان را در مسیر سازندگی سوق داده و جامعه‌ای با رشد اقتصادی خوب داشته باشیم.
فرماندار شهرستان ابهر در ادامه ایجاد اشتغال برای 10 هزار نفر را از برنامه‌های فرمانداری ابهر در سال جهاد اقتصادی برشمرد و بیان داشت: در سال گذشته تعهد شهرستان ایجاد 5 هزار شغل بود که زمینه اشتغال برای 6 هزار و 500 نفر ایجاد شد.
وی از فعالیت 192 واحد صنعتی در شهرستان ابهر خبر داد و با بیان اینکه در سال جاری 20 واحد دیگر نیز به این بخش اضافه می‌شود، خاطرنشان کرد: در حال حاضر 30 واحد صنعتی با 40 درصد پیشرفت فیزیکی در دست احداث است و پیش‌بینی می‌شود از این تعداد 20 واحد در سال جاری به بهره‌برداری برسد.
یوسفی تشویق مردم در سرمایه‌گذاری را از برنامه‌های دیگر شهرستان ابهر در سال جاری عنوان و تصریح کرد: از 100 سرمایه‌گذاری استان 42 درصد به شهرستان ابهر اختصاص یافته و این در حالی است که 43 درصد سرمایه‌گذاری استان مختص به شهرستان زنجان بوده و 15 درصد مابقی به شهرستان‌های دیگر‌ اختصاص پیدا کرده است.
معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان در این بازدید با بیان اینکه شهرستان ابهر به دلیل صنعتی بودن از ظرفیت‌های خوبی برخوردار است، گفت: این امر می‌طلبد که تلاش بیشتری در این زمینه داشته باشیم که مسائل و مشکلات صنعت را به صورت بازدیدهای میدانی و جلسه‌های عمرانی و ستادی پیگیری خواهیم‌ کرد.
عسگری افزود: ما نباید فقط دنبال واحدهای مشکل‌دار باشیم بلکه باید واحدهایی که تازه وارد میدان شده‌اند را تیمار کرده تا به سرانجام برسانیم‌.
وی با بیان اینکه از اول انقلاب مشکلاتی را داشته‌ایم و در رفع آن‌ها نیز کوشا بوده و یک گام از این تلاش به عقب باز نمی‌گردیم، ابراز داشت: همه مسئولان باید دست در دست هم داده و باهمت و تلاش، ایرانی آباد بسازیم.
گفتنی است معاون برنامه‌رزی استاندار زنجان در این سفر یک روزه از شرکت‌های ذوب‌فلزات، فولاد سیادن، گل‌ریس، مه‌ریس و کیلوس بازدید و ضمن بررسی مشکلات، پیشنهادهایی برای بهبود مسائل ارائه کرد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول