اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بهار:

ولایت‌پذیری شکست حصرهای مختلف را موجب می‌شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه بهار با بزرگداشت سالروز شکست حصر آبادان گفت: ولایت‌پذیری موجب شکست حصرهای مختلف می‌شود.

ولایت‌پذیری شکست حصرهای مختلف را موجب می‌شود
حجت‌الاسلام احمد عظیمی‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با بزرگداشت سالگرد شکست حصر آبادان در پی عملیات غرورآفرین ثامن الائمه(ع) اظهار داشت: پنجم مهر به این دلیل برای همیشه در افتخارات ملت ایران ثبت شده که در آن، اتحاد مثال‌زدنی نیروهای سپاه، ارتش و بسیج با لبیک به فرمان تاریخی امام(ره) یعنی"حصر آبادان باید شکسته شود"، یکی از مناطق مهم جنگی آن زمان را از محاصره دشمن خارج کرد.
وی گفت: بررسی وضعیت جنگی آن دوران و شرایط فیزیکی هشت سال دفاع مقدس نشان از آن دارد که رزمندگان ایران اسلامی در حداقل امکانات و تجهیزات جنگی قرار داشتند در صورتی که ارتش عراق تا بن دندان مسلح و از تجهیزات و ابزارآلات به روز جنگی برخوردار بود.
امام جمعه شهرستان بهار تأکید کرد: رزمندگان اسلام در راستای تبعیت از فرمان امام(ره) با انجام یک عملیات سخت و حساس حصر آبادان را شکستند چرا که این منطقه به لحاظ استراتژیک یکی از مناطق راهبردی جنگ به شمار می‌رفت.
وی تبعیت از فرامین ولی فقیه را زمینه‌ساز انجام این مهم خواند و افزود: به طور قطع ارادت و محبت به رهبری می‌تواند زمینه‌ساز انجام سخت‌ترین کارها باشد.
عظیمی‌زاده شکست حصر آبادان را تأییدی دیگر بر تئوری غلبه خون بر شمشیر دانست و افزود: به طور قطع شکست حصر آبادان استراتژی جنگ و نگاه دشمن به توان نظامی ایران را تغییر داد..
وی در پایان با تأکید بر لزوم تبعیت از فرامین رهبری، از وجود حصرهای مختلف در شرایط امروز جامعه گفت و تصریح کرد: در حال حاضر در فضای مجازی و جنگ سایبری با حصرهای شدیدی از سوی دشمن مواجه هستیم که ولایت‌پذیری می‌تواند سبب شکست آنها شود.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول