اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار هندیجان:

عملیات شکست حصر آبادان بازشناسی شود

خبرگزاری فارس: فرماندار هندیجان گفت: جزئیات طرح‌ریزی و اجرای عملیات ثامن‌الائمه باید برای نسل سوم و چهارم انقلاب توسط رزمندگان و راویان دفاع مقدس بازشناسی شود.

عملیات شکست حصر آبادان بازشناسی شود
بهروز فرج‌الهی امروز به‌مناسبت سالروز شکست حصر آبادان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار داشت: پس از حصر آبادان توسط نیروهای بعثی و استقرار دشمن در منطقه ذوالفقاری، حضرت امام خمینی(ره) دستور شکست حصر آبادان را به رزمندگان اسلام ابلاغ کرد.
وی خاطرنشان کرد: فرمان تاریخی امام راحل(ره) مبنی بر شکست حصر آبادان عامل اصلی پیروزی عملیات ثامن‌الائمه و شکست حصر آبادان بود.
فرماندار هندیجان افزود: یکی از مهم‌ترین دلایل موفقیت رزمندگان در این عملیات روحیه بالای مردم آبادان و عادی بودن شرایط زندگی در این شهر با وجود محاصره آن بود.
وی ادامه داد: پیروزی رزمندگان در عملیات ثامن‌الائمه و شکست حصر آبادان یک سال پس از محاصره آن تاثیری شگرف بر روحیه مردم داشت و باعث خوشحالی امام خمینی(ره) شد.
فرج‌الهی تصریح کرد: امروزه بسیاری از جوانان ما آگاهی درستی از عملیات ثامن‌الائمه و رمز پیروزی رزمندگان اسلام در مقابل دشمن تا بن‌دندان مسلح ندارند.
وی در ادامه با اشاره به هجمه‌های فرهنگی دشمنان، گفت: باید عملیات‌های موفقیت‌آمیز و بزرگ دفاع‌مقدس از جمله عملیات شکست حصر آبادان، فتح‌المبین و فتح خرمشهر برای جوانان به‌درستی بازشناسی شود.
فرماندار هندیجان با اشاره به رشادت‌ها و ایثار رزمندگان اسلام اضافه کرد: بیداری اسلامی در جهان از انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس نشات می‌گیرد.
وی افزود: هشت سال جنگ تحمیلی تنها جنگی بود که استکبار جهانی و دشمن حتی یک وجب از خاک مقدس جمهوری اسلامی را نتوانست از میهن جدا کند.
فرج‌الهی خاطرنشان کرد: انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان امروزه باید در دستور کار مسئولان فرهنگی کشور قرار گیرد.
وی افزود: امروزه دشمنان از جبهه دیگری وارد جنگ با ایران شده‌اند و تلاش می‌کنند از راه تبلیغات منفی در جهان و جنگ نرم این انقلاب را شکست دهند اما هوشیاری مردم و به‌ویژه جوانان فرصت این امر را از آنان خواهد گرفت.
فرماندار هندیجان ادامه داد: در طول سه دهه گذشته دشمن از راه تحریم‌های اقتصادی تلاش کرد این انقلاب را در مرزهای ایران متوقف کند اما بیداری اسلامی در خاورمیانه و شمال آفریقا این ترفند را نیز از آنان گرفت.
وی تصریح کرد: امیدواریم جوانان غیور این مرز و بوم همچون گذشته حول محور ولایت‌فقیه گام بردارند و به موفقیت‌های روزافزون دست یابند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول