اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نفرات برتر سومین جشنواره عکس رضوی معرفی شدند

خبرگزاری فارس: نفرات برتر سومین جشنواره سراسری عکس رضوی در تبریز معرفی شدند.

نفرات برتر سومین جشنواره عکس رضوی معرفی شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی سومین جشنواره سراسری عکس رضوی، این جشنواره با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد و براساس رای هیئت داوران جمشید فرجوندفردا از بیجار به عنوان نفر اول، حمیدرضا مجیدی از اراک به عنوان نفر دوم، حامد نیرومند از قوچان به عنوان نفر سوم، نازلی عباسی از اهواز به عنوان نفر چهارم، زینب عربی از بوشهر به عنوان نفر ششم، سیدجلیل حسینی از مشهد به عنوان نفر هفتم، مسعود سلیمانی از نیشابور به عنوان نفر هشتم، فاطمه نباتی از تبریز به عنوان نفر نهم و امیرحسامی‌نژاد از قم به عنوان نفر دهم شناخته شدند.
لازم به ذکر است، هیئت داوران اثری را به عنوان رتبه پنجم معرفی نکردند.
براساس این گزارش، این جشنواره با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی و گسترش فعالیت‌های فرهنگی، هنری و مذهبی مرتبط با سیره ائمه معصومین به ویژه امام رضا (ع) برگزار شد.
همچنین گرامیداشت تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار برتر فرهنگی و هنری در زمینه سیره، شخصیت و معارف امام رضا (ع) و کمک به انتشار گسترده این آثار از دیگر اهداف برگزاری جشنواره بود.
سومین جشنواره سراسری عکس رضوی با شرکت 380 عکاس از 31 استان و 77 شهر کشور و با موضوع زیارت(آداب و فرهنگ زیارت )، حرم مطهر رضوی و آثار و ابینه‌ها و امامزادگان، وقف، فرهنگ وقف، یاران و اصحاب حضرت امام رضا (ع)، جلوه‌های مشهدالرضا(ع)، زائران و مجاوران، شفایافتگان، شیفتگان و دلدادگان حضرت و جلوه‌های فرهنگ رضوی در خارج از کشور، برگزار شد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول