اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دفاع مقدس؛

کتاب «پلاکاردهای خالی گردان» رونمایی شد

خبرگزاری فارس: همزمان با هفته دفاع مقدس کتاب «پلاکارد‌های خالی گردان» خاطرات رزمنده و جانباز اردبیلی مهدی آقازاده رونمایی شد.

کتاب «پلاکاردهای خالی گردان» رونمایی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی استان اردبیل سرپرست حوزه هنری استان اردبیل در مراسم رونمایی از این کتاب ابراز داشت: حوزه ادبیات دفاع مقدس نیاز به حمایت دارد.
ساسان ناطق خاطرنشان کرد: نویسندگان حوزه هنری نیاز به حمایت دارند و این نویسندگان باید نگاه فرهنگی و آیند‌ه‌نگر داشته باشند.
این مسئول ابراز داشت: باید ذائقه مخاطب را نادیده نگرفت، جنگ ماهیتی خشن دارد، ولی رزمندگان آن انسان و دارای لطافت‌های انسانی هستند.
در ادامه این مراسم مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه نباید اجازه دهیم هویت ما گم شود، اظهار داشت: چهار ارگان در استان اردبیل آمادگی خود را اعلام کردند تا از آثار هنرمندان حمایت کنند.
سرهنگ زکی‌االله خوشبخت در ادامه به نزدیک شدن افتتاح موزه شهدا در اردبیل اشاره و بیان داشت: موزه شهدا در اردبیل در آستانه افتتاح است با آثار فاخر هنرمندان اردبیلی تزئین خواهد شد و امیدواریم در دیگر عرصه‌ها نیز شاهد فعالیت‌هایی این چنینی باشیم.
کتاب «پلاکارد‌های خالی گردان» توسط محمود مهدوی نویسنده اردبیلی مصاحبه و تدوین شده است.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول