اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار راور با بازدید سرزده مواجه شد؛

تجمع ارباب ‌رجوع در پشت درهای بسته خدمات درمانی

خبرگزاری فارس: فرماندار راور در بازدید سرزده از بیمه خدمات درمانی این شهر با درب بسته و تجمع ارباب ‌رجوع مواجه شد.

تجمع ارباب ‌رجوع در پشت درهای بسته خدمات درمانی
به گزارش خبرگزاری فارس از راور، در پی تماس‌های مکرر جمعی از شهروندان زیر پوشش بیمه خدمات درمانی در زمینه سرویس‌دهی نکردن شعبه بیمه خدمات درمانی در شهرستان راور، محمدرضا شریفی فرماندار شهرستان راور به منظور بررسی و حل این مشکل صبح امروز با حضور در محل شعبه خدمات درمانی راور با بسته بودن درب و اجتماع جمعی از بیمه‌شدگان مواجه شد.
چند نفر از ارباب رجوع‌ها در دیدار فرماندار نارضایتی خود را از سرویس‌دهی این شعبه اعلام کردند.
شریفی با اشاره به جمعیت زیر پوشش به میزان 16 هزار نفر بیمه خدمات درمانی در شهرستان راور اظهار داشت: اکثر افراد زیر پوشش بیمه مذکور کارمندان دولت، روستائیان و برخی از نهادهای دولتی از جمله بنیاد شهید و امور ایثارگران هستند.
وی افزود: بنابراین باید مسئولان استان، تنها به حداقل شعبه و حداقل نیروی کار قراردادی در راستای ارائه خدمات به اقشار مردم بسنده نکرده و در زمینه افزایش و تأمین نیروی کافی فکر اساسی کنند.
شریفی تصریح کرد: با توجه به توسعه دولت الکترونیک، استفاده‌ از سیستم نوین ارتباطی و نقش آن در ثبت سوابق بیمه‌شدگان، کاهش سرعت عمل و کندی در روند پذیرفته نیست که مسئولان باید در این زمینه اقدامات لازم را نیز به عمل آورند.
وی مکان و ساختمان شعبه را نیز در شأن مردم شهرستان راور ندانست و بیان داشت: باید فضای مناسبی برای شعبه بیمه خدمات درمانی در شهرستان راور ایجاد شود.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول