اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بر اساس ارزیابی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؛

ارشاد اسلامی خراسان شمالی در کشور نمونه شد

خبرگزاری فارس: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی در جشنواره شهید رجایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دستگاه نمونه شد.

ارشاد اسلامی خراسان شمالی در کشور نمونه شد
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، بر اساس نتایج ارزیابی عملکرد واحدهای استانی در جشنواره شهید رجایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، این اداره کل به عنوان دستگاه نمونه استانی انتخاب و از محمدرضا سوقندی مدیرکل ارشاد خراسان شمالی به عنوان مدیر نمونه تقدیر به عمل آمد.
در متن لوح سپاس که از سوی سیدمحمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خطاب به مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر شده، آمده است: یقیناً عملکرد مطلوب نظام اداری از عوامل مهم و بنیادین توسعه و اعتلای کشور محسوب شده و در اجرای سیاست‌ها، برنامه‌ها و دستیابی به اهداف تعیین شده نقشی مهم و اساسی ایفا می‌کند، لوح سپاس جشنواره شهید رجایی (ره) به پاس اهتمام و تلاش صادقانه و صمیمانه آن مجموعه به جنابعالی و کارکنان آن اداره تقدیم می‌شود.
در لوح تقدیر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مدیرکل ارشاد خراسان شمالی اظهار امیدواری شده تا با تداوم این موفقیت، ارتقا و اعتلای فعالیت‌ها و کارنامه مطلوب آن دستگاه در سال‌های آتی نیز تحقق یابد.
یادآور می‌شود که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی رتبه دوم را در ارزیابی عملکرد در میان ادارات کل استان‌های کشور کسب کرده است.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول