اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون وزیر ارشاد؛

سایت جدید اداره ارشاد رفسنجان رونمایی شد

خبرگزاری فارس: با حضور معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی سایت جدید اداره ارشاد رفسنجان رونمایی شد.

سایت جدید اداره ارشاد رفسنجان رونمایی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، با حضور محمدمهدی فداکار معاون مالی و پشتیبانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی سایت جدید اداره ارشاد رفسنجان رونمایی شد.
محمد شایگان‌فر رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رفسنجان در این مراسم اظهار داشت: با شروع فعالیت سایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رفسنجان، انجمن‌های هنری می‌توانند از طریق آن دستورالعمل‌ها و برنامه‌های خود را دریافت کنند.
وی با بیان اینکه فعالیت‌های ارشاد در تمام زمینه‌ها در این سایت منتشر می‌شود، افزود: اخبار انجمن‌ها و بخش فراخوان نیز در این سایت قابل روئیت است.
شایگان‌فر از برنامه‌های انجام شده توسط انجمن‌های هنری شامل برگزاری جشنواره شعر جوان، داستان، نقد کتاب و تئاتر دفاع مقدس اشاره و تصریح کرد: انجمن‌ها مهم‌ترین‌ بخش آموزش هستند و طی نشست‌های انجام شده، برگزاری کارگاه‌های تخصصی آموزش محور کار اداره ارشاد است.
وی بیان کرد: در تعطیلات نوروز سال جاری حدود 42 برنامه فرهنگی برای مسافران نوروزی برگزار شد که در سطح استان کرمان بی‌نظیر بود.
شایگان‌فر برگزاری جشنواره شکرانه پسته را از برنامه‌های در دستور کار این نهاد خواند و گفت: فعالیت‌ فرهنگی انجمن بسیج هنرمندان در مورد جمع‌آوری کمک برای قحطی زدگان سومالی امری ستودنی بود.
حیدری مسئول انجمن شعر شهرستان رفسنجان نیز در این مراسم با اشاره به سال جهاد اقتصادی گفت: اقتصاد در بخش هنر نیز باید مدنظر قرار گیرد و به آن اهمیت داده شود.
مسئول انجمن سینمای جوان رفسنجان نیز به نبود سرپرست متخصص و جوان برای این انجمن اشاره کرد و افزود: سال‌هاست که در این زمینه به رفسنجان نگاهی نشده و هنرمندان برای ارائه کار مفید ابزار کار در دست ندارند اما با این وجود توانمند هستند.
به گزارش فارس، در این مراسم نماینده‌های انجمن‌های هنری به بحث پیرامون مشکلات و مسائل خود در زمینه‌های کاری پرداختند که از جمله مباحث مهم مطرح شده طرح برگزاری نمایشگاه عکس مختارنامه و نخستین یادواره شهدای هنرمند در اواخر شهریور‌ ماه سال جاری توسط علی‌ ترک‌آبادی مسئول بسیج هنرمندان بود.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول