اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هنرمندان ایثارگر قم تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: مراسم تجلیل از هنرمندان ایثارگر استان قم در اداره کل تبلیغات اسلامی این استان برگزار شد.

هنرمندان ایثارگر قم تجلیل شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مراسم تجلیل از هنرمندان ایثارگر قم‌ به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنیاد شهید و امور ایثارگران و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار شد.
در ابتدای این مراسم چاوشی از قاریان قرآن کریم آیاتی چند از کلام الله مجید را تلاوت کرد و سپس حضار به احترام پخش سرود جمهوری اسلامی ایران ایستاده و ادای احترام کردند.
در ادامه برنامه محمدحسین استاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم به حضار خیر مقدم گفت و سپس کلیپی با عنوان دیدار با موضوع دلاوری‌ها و سلحشوری‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس پخش شد.
در ادامه برنامه مدنی از هنرمندان ایثارگر در رشته طراحی و خوشنویسی به بیان خاطراتی از پیروزی انقلاب اسلامی و جبهه‌های جنگ پرداخت.
سپس رضا آزاد از هنرمندان ایثارگر در رشته هنرهای نمایشی به بیان خاطراتی از حوادث هشت سال دفاع مقدس پرداخت و ضمن تقاضا از مسئولان در مورد توجه جدی به هنرهای نمایشی به ویژه تئاتر، پیشنهاد داد نمایشگاه یادیاران که هر ساله در هفته دفاع مقدس برگزار می شود، در طول سال برگزار شود تا موزه‌ای از افتخارات لشکر 17 علی بن ابیطالب(ع) باشد.
در ادامه برنامه موحدیان از شعرای قمی در مورد گرامیداشت هفته دفاع مقدس و دلاوری‌های رزمندگان اسلام در جبهه‌های جنگ علیه باطل اشعاری را قرائت کرد و کمال کلانتر هم از هنرمندان ایثارگر قمی از خاطرات خود در سنگرهای بی نشان گفت.
در ادامه برنامه علی بیطرفان، رئیس انجمن سینمای جوان از هنرمندان ایثارگر در رشته مستندسازی و فیلمسازی به بیان خاطرات خود پرداخت و از تاثیر جنگ بر تحول سینمای ایران سخن گفت.
سپس با حضور حجت الاسلام انصاری، معاون سیاسی امنیتی استاندار قم، محمدحسین استاد، مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، امین جعفری مدیرکل آموزش و پرورش قم و کربلایی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از احمدرضا داوری در رشته سینما، سید ابراهیمی در رشته عکاسی، رضا ابوذر در رشته هنرهای نمایشی، علی رضاییان در رشته خوشنویسی، موحدیان در رشته شعر و سرود و محمدحسن مقدادی در رشته هنرهای تجسمی تجلیل به عمل آمد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول